به گزارش پارس نیوز، 

امیررضا دلاوری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص آخرین مجموعه فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در نمایش "تراس" به کارگردانی "مسعود کرامتی" هستم که هم اکنون در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود.

وی در همین راستا ادامه داد: هیچگاه نمی توانم تئاتر را کنار بگذارم، یکسال و نیم پیش آخرین کار تئاترم را بازی کردم و بعد از آن کمی مشغول پروژه های تصویری شدم اما باز هم با متنی خوب از کارگردانی با سابقه به عرصه تئاتر بازگشتم.

بازیگر فیلم سینمایی "چ" درباره نقش خود در نمایش تراس اظهار کرد: یکی از دلایل اصلی پذیرش این نقش در نمایش تراس، شخصیت متفاوتی بود که تا به حال ایفا نکرده بودم و به همین دلیل دوست داشتم توانایی خود در این نوع نقش‌ها را نیز امتحان کرده و خود را به دست منتقدان و مردم بسپارم.

وی با اشاره به تجربه خوب همکاری با مسعود کرامتی تاکید کرد: کرامتی کارگردان کاربلدی است و به خصوص در پشت صحنه مدیریت بسیار مطلوبی دارد که هر بازیگری در آن احساس آرامش می کند، فارغ از این مسئله تراس مجموع بازیگران کاربلدی است که پیشتر نیز سابقه همکاری های جذابی را با آنها داشته ام و همین عاملی دیگر برای حضورم در این نمایش شد.

این بازیگر سینما و تئاتر درباره استقبال مردمی از نمایش تراس افزود: استقبال به شدت عالی بود، حتی با وجود اینکه بخشی از نمایش ما به تعطیلات خرداد ماه تلاقی کرد، باز هم نسبت به سایر آثار فروش بسیار خوبی داشته و مردم هم از اثر راضی بودند.

وی درباره بازی در مجموعه سریال "بهترین سالهای زندگی ما" تصریح کرد: بازی من در این سریال به کارگردانی مجید صالحی فروردین ماه به پایان رسید، تاکنون پیشنهادات دیگری از سینما و تلویزیون داشته ام اما هنوز پیشنهاد جذابی نبوده که بخواهم آن را بپذیرم و به همین دلیل ترجیح می دهم در تئاتر بمانم.

دلاوری در مورد احتمال حضورش در جشنواره فجر امسال خاطرنشان کرد: واقعیت امر اینکه نقش های خوب سینمایی تنها به عده ای بازیگر خاص می رسد و حالا مان باید منتظر بمانیم و ببینیم از سینما چه نقشی پیشنهاد می شود، چیزی قابل پیش بینی نیست اما سینما کمی به سمت و سوی غیر حرفه ای رفته است.