به گزارش پارس نیوز، 

عمارت ۶ هکتاری واقع در گرینویچ در ایالت کنتیکت که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و همسر اولش ایوانا در آن زندگی می‌کردند، هم اکنون با ۲۹ درصد زیر قیمت به حراج گذاشته شده است.

این عمارت اعیانی که شباهت زیادی به کاخ سفیدی که رئیس جمهور آمریکا هم اکنون در آن زندگی می‌کند، دارد نخستین بار در سال ۲۰۰۹ با قیمت ۵۰ میلیون دلار به فروش گذاشته شد.

2071379_718

مالکان کنونی این عمارت به نام‌های «رابرت استرنبرگ» و همسرش «سوزان»، این کاخ را در سال ۱۹۹۸ با قیمت ۱۵ میلیون دلار از ایوانا ترامپ خریداری کردند و از سال ۲۰۰۹ تاکنون در تلاش هستند این عمارت بزرگ را به فروش برسانند. این عمارت در سال ۲۰۰۹ با قیمت ۵۰ میلیون دلار به فروش گذاشته شد.

قیمت آن در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ به ۵۴ میلیون دلار افزایش یافت؛ اما با ورود ترامپ به رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۱۶، قیمت این ملک به ۴۵ میلیون دلار کاهش یافت. پس از آن این عمارت به مدت یک سال از فهرست املاک فروشی بازار حذف شد و مجددا اوایل سال ۲۰۱۸ به قیمت ۴۵ میلیون دلار به فروش گذاشته شد.

مالکان این عمارت که هنوز موفق به فروش آن نشده اند، هم اکنون این عمارت را ۲۹ درصد زیر قیمت یعنی ۳۸.۵ میلیون دلار به حراج گذاشته‌اند.

2071377_405

دونالد و ایوانا ترامپ این کاخ را در دهه ۱۹۸۰ به قیمت ۴ میلیون دلار خریداری کردند. این عمارت دارای ۸ اتاق خواب، ۱۳ حمام، زمین تنیس، چمن سبز برای بازی گلف، یک اسکله خصوصی، استخر روز باز و سرپوشیده و سالن نمایش فیلم است. این ملک در سال ۱۹۳۹ برای «رابرت هیلاس»، رئیس سابق شرکت «سوپر هیتر» نیویورک ساخته شده بود.

ایوانا ترامپ اهل جمهوری چک است که از سال ۱۹۷۷ تا ۱۹۹۲ همسر رئیس جمهور آمریکا بوده است. دونالد ترامپ جونیور، ایوانکا ترامپ و اریک ترامپ هر سه فرزند ایوانا هستند.

2071376_463

2071380_772

2071381_527

2071382_736