به گزارش پارس نیوز، 

کارگردان فیلم سینمایی «گشت جنگل» به همراه دواین جانسون بازیگر این فیلم سینمایی، در فیلمی سینمایی در ژانر ابر قهرمانی از دنیای کامیک بوک‌ها دوباره دوباره همکاری خواهند کرد.

برخی منابع اعلام کرده اند که ژاومه کویت سرا برای کارگردانی فیلم سینمایی ضد قهرمان «بلک آدام» در حال مذاکره است. حضور دواین جانسون نیز در این فیلم تقریباً قطعی شده و باید شاهد اولین حضور این بازیگر محبوب در میان شخصیت‌های ابرقهرمانی باشیم. قرار بود دواین جانسون این شخصیت را در فیلم ابر قهرمانی شزم ایفا کند، اما با تصمیم سازندگان قرار شد «بلک آدام» داستان مختص به خود را داشته باشد.

طبق گفته‌ها این فیلم بعد از موفقیت «شزم» در اولویت‌های نخست ساخت این کمپانی قرار گرفته است و با اتمام ساخت فیلم سینمایی «گشت جنگل» ژاومه گزینه مناسبی برای کارگردانی این فیلم محسوب می‌شود. «شزم» در آوریل (فروردین) به نمایش در آمد و با فروش ۳۷۶ میلیون دلاری، درآمد و موفقیت خوبی را نصیب برادران وارنر و کمپانی دی سی کرد.

کویت سرا برای کارگردانی چند فیلم موفق دیگر از جمله «آب‌های کم عمق»، «بدون توقف» و «ناشناس» با بازی لیام نیسون نیز شناخته شده است.

گفتنی است فیلم «گشت جنگل» که ساخت آن به تازگی به اتمام رسیده، در تاریخ ۲۴ ژوئیه ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۹۹) اکران می‌شود.