به گزارش پارس نیوز، 

سال ۸۴ برای اولین بار در فیلم «شاعر زباله‌ها» جلوی دوربین رفت و پس از آن نامش به عنوان بازیگر «مینای شهر خاموش» در تیتراژ آن ثبت شد. اما شاید این «دایره زنگی» بود که صابر ابر را به عنوان یک بازیگر جوان و آینده دار معرفی کرد.

در «درباره الی» اصغر فرهادی نقش کوتاهی داشت اما در همان مدت کم توانست بازی از خود نشان دهد که داوران جشنواره فجر را مجاب شوند او را به عنوان نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد معرفی کنند.

ابر به موازات بازی در فیلم‌های سینمایی در نمایش زیادی هم روی صحنه رفت و به همین دلیل بسیاری می‌گویند اگر می‌خواهید تمامی استعداد بازی ابر را در بازیگری متوجه شوید باید او را روی صحنه ببینید.

بدون تردید صابر ابر یک عاشق بازیگری است؛ در دنیای فوتبال می‌گویند برخی بازیکنان در خدمت تیم هستند؛ ابر ورژن سینمایی این بازیکنان است و کاملا در خدمت فیلم بازی می‌کند؛ از حاشیه سازی دوری می‌کند و به هر قیمتی راضی به دیده شدن نیست، بلکه این هنرش است که او را معرفی می‌کند.

صابر ابر هم اکنون خارج کشور است و در سریال هومن سیدی جلوی دوربین می‌رود. همچنین او امسال با «روسی» و «مسخره باز» به سینماها می‌آید.