به گزارش پارس نیوز، 

سجاد دیرمینا از نوجوانی کار خود را در تئاتر شروع کرده و تاکنون در چندین نمایش روی صحنه رفته است. او یکی از بازیگران فعال و با سابقه هنر نمایش محسوب می شود که در نمایش هایی چون فریادها و نجواهای دختر ترسا، خواستگاری سه و نیلوفرهای آبی و… ایفای نقش کرده است. این بازیگر برای اولین بار سال 88 مقابل دوربین بهروز شعیبی رفت و فیلم «میان ماندن و رفتن» را بازی کرد. این اولین حضور این بازیگر در سینما بود که با گلاره عباسی و ساعد سهیلی همبازی شد. دیرمینا علاوه بر سینما در سریال های «سایه بان»، «سایبر»، «عمودی ها» و «امروز و زندگی کن» بازی کرده است.

دیرمینا این روزها سریال «دلدار» را روی آنتن شبکه دو دارد که به مناسبت ماه مبارک رمضان شاخته شده است. به این بهانه با این بازیگر به گفت و گو نشسته ایم که در ادامه حاصل را از نظر می گذرانید.

سجاد دیرمینا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا درمورد بازخورد مردم نسبت به سریال «دلدار» گفت: از نظر من بهترین کار، کاری است که مردم دوست داشته باشند و با آن ارتباط بگیرند. چه در تلویزیون چه سینما و چه تئاتر، کی و چگونه دیده شدن بسیار مهم است. تلویزیون به لحاظ اینکه مردمی تر است و هر لحظه امکان دسترسی به آن وجود دارد قطعا مخاطبان پر و پاقرص خودش را دارد. تا الان که واکنش مردم را در فضای مجازی حتی خیابان مشاهده کردم خوشبختانه بازخورد خوبی بوده و سریال را درک کردند.

دیرمینا درمورد ویژگی های کاراکتر «رامین» بیان داشت: زمانی که قصه ای می خوانم برایم کلیت فیلمنامه و داستان مهم است نه اینکه من چقدر نقش دارم و قرار است چه شخصیتی را بازی کنم. الان یکی از موضوعات بسیار مهم جامعه ما متارکه و طلاق است. چیزی که من را مجذوب این نقش کرد پرداختن به یک مسئله مبتلابه جامعه بود. متاسفانه ارتباطات زناشویی ما رو به نابودی است و کمتر می بینیم عمر یک زندگی مشترک 50 تا 60 سال دوام بیاورد

سجاد+دیرمینا

وی ادامه داد: نوع نوشتن فیلمنامه و واقع گرایانه بودن آن موضوعی بود که مرا به خود جذب کرد و دوست داشتم این نقش را بازی کنم. در واقع بستر فیلمنامه درست بود و بیس و پایه آن قوی بسته شده بود.

این بازیگر با اشاره به اینکه بازی بازیگران این سریال ادا و اطوار نبوده بیان داشت: به نظر من چهره بودن اصلا مهم نیست، این کیفیت است که باعث می شود کار خوب از آب دربیاید. خاستگاه من تئاتر است و بسیاری از بچه های تئاتر را میشناسم که واقعا قوی هستند اما مشهور و معروف نیستند. نباید از روی معروف بودن و تعداد فالوور اینستاگرام بازیگری را برای نقش انتخاب کرد. من به عنوان کسی که در بطن سریال بوده می گویم بازیگری بچه های ما ادا و اطوار  نبوده و یکدستی ملموسی در آن دیده می شود که این را می توان از بازخورد خوب مردم فهمید.

وی در ادامه افزود: نکته مثبتی که در سریال «دلدار» وجود داشته این است که هم بازیگران پیشکسوت و چهره هم بازیگران تازه کار و جوان وجود داشتند. این هوشمندی انتخاب بازیگر بوده که این دو نسل را کنار هم قرار دهد که بسیار اتفاق خوب و میمونی بود. چرا که باید از بازیگران جوان و با استعداد استفاده شود و آنها را معرفی کرد. 

این بازیگر با اشاره به تصمیم خود برای آینده کاری اش گفت: تنها چیزی که برایم اهمیت دارد لطمه نخوردن به ساعات مطالعه ام در طول روز است. برای کار در عرصه بازیگری هم هیچ تفاوتی بین تئاتر، تلویزیون و سینما قائل نیستم، چرا که در هر سه تجربه کار داشتم و می توان گفت این سه هنر جایگاه شامخ و بلند مرتبه ای دارند، مهم این است که فرد در جایگاه درستی قرار گیرد.