به گزارش پارس نیوز، 

در حالی که پیشتر شهرام گیل‌آبادی برای تبلیغ اثرش از حضور یک خواننده مشهور سخن گفته بود، او از رضا یزدانی به عنوان خواننده نمایشش پرده برداشت. این در حالی است که نمایش گیل‌آبادی موزیکال نیست و حضور یزدانی صرفاً یک حضور تفننی است. رضا یزدانی قرار است پس از دو تجربه با محمد رحمانیان و آروند دشت‌آرای، این بار در نمایش «عاشقانه‌های خیابان» به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی ایفای نقش کند.

الهام پاوه نژاد،سیما تیرانداز و ژاله صامتی بازیگران نمایشی هستند که به‌صورت مشترک توسط محمد چرمشیر و بهمن عباسپور نوشته‌‌اند و به موضوع زنان دست‌فروش در خیابان‌ها و مترو می‌پردازد.

منتقدان آثار گیل‌آبادی را برآمده از سنت بورژوازی می‌دانند و در انتقادهایشان از آثار این مدیر سابق شهرداری، استفاده غیرواقعی از طبقه فرودست به نفع کسب فروش بیشتر یاد می‌کنند. اثر پیشین گیل‌آبادی با موضوع کارتن‌خواب‌ها با فروشی بیش از 200 میلیون تومان فروش به کار خود پایان داد.

تصاویری از بازیگران این نمایش نیز اخیراً در فضای مجازی منتشر شده است که در حال دست‌فروشی در مترو هستند. برخی استفاده از چنین تصاویری تلاش برای فروش بیشتر با استفاده از تصاویر رایج از طبقه فرودست می‌دانند.