به گزارش پارس نیوز، 

«مایک مو» هنرپیشه و ورزشکار هنرهای رزمی از خاطرات خود و علاقه‌اش به ورزش و سینما تا پیوستن به فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» ساخته «کوئنتین تارانتینو» سخن می‌گوید.

تابستان سال گذشته زمانیکه ساخت نهمین فیلم بلند و فوق سرّی تارانتیو کلید خورد و به تدریج «روزی روزگاری در هالیوود» نام گرفت، «مایک مو» بین «داکوتا فانینگ» و «لوک پِری» نشسته بود. «آل پاچینو» با مو احوالپرسی کرد و تارانتینو او را به دوستم «برت(رِینولدز)» معرفی کرد. «برد پیت» و «مارگو رابی» هم در آن نزدیکی درحال گپ زدن با همدیگر بودند.

مو می‌گوید: سپس «لئو»(دی‌کاپریو) داخل شد و شروع کردیم. داشتم فکر می‌کردم که مثل یک غریبه نباش که از ترس شلوار خود را خیس می‌کند. فقط خونسرد باش!

در آن مقطع به مو رسما پیشنهاد ایفای یک نقش در این فیلم شده بود و از خانه‌اش در ویسکانسین برای تست نقش آمده بود. در آنجا به اتاقی هدایت می‌شود که آن را نصف هالیوود توصیف می‌کند. در طی زمان تنفس کوتاه، با هم‌بازی‌های احتمالی‌اش سر گفتگو را باز می‌کند.

مو به خاطر می‌آورد که: به داکوتا گفتم، هنوز نقش را نگرفته‌ام و او گفت که تو برای نقش، خیلی خوب به نظر می‌رسی.

مو که رزومه هنری‌اش به بازی در فیلم «امپراتور» کمپانی فاکس و سریال «نا انسان‌ها» محدود می‌شد، چند ماه پیش برای تست بازی در فصل جدید کمدی «ناایمن» اچ‌بی‌اُ با هواپیما به لس‌آنجلس آمده بود. ساخت این فصل را «ویکتوریا توماس» برعهده داشت که در آن زمان داشت برای فیلم تارانتینو هم کار می‌کرد. این بود که آن‌ها به دنبال یک نفر برای ایفای نقش بروس لی بودند و به مو پیشنهاد تست بازیگری دادند.

مو که در ۱۲ سالگی با دیدن فیلم سینمایی «اژدها وارد می‌شود» بروس لی در باشگاه تکواندو ثبت‌نام می‌کند، حالا در مورد اینچنین پیشنهادی می‌گوید: این به معنای واقعی کلمه همان چیزی بود که انتظارش را می‌کشیدم.

مو پس از دوره کالج برای دنبال کردن هنرپیشگی به لس‌آنجلس نقل مکان می‌کند اما او و همسرش ریچل تصمیم می‌گیرند تا سه فرزند سه، شش و هشت ساله‌شان را در حومه شهر واناکی بزرگ کنند. مو در آنجا استودیوی هنرهای رزمی خود را راه‌اندازی می‌کند.

AndroidOnlineNewsImage.aspx

به عنوان بچه‌ای که در حومه مینه‌سوتا بزرگ می‌شود، من یکی از تنها کودکان آسیایی آنجا بودم. از آنجاییکه من دلقک کلاس بودم همین سهم عمده‌ای در تمایل و رضایت من برای زندگی در آنجا را دارا بود. بعد فیلم‌های بروس لی را دیدم و به او علاقمند شدم زیرا او بسیار قدرتمند بود و محبوب همه بود و بسیار اعتماد به نفس داشت. تا آن لحظه کسی را همانند او ندیده بودم.

پس از تست مو با توماس، به صورت دو نفره با تارانتینو رودررو شد و پس از خوانش دیالوگ و تست دوساعته بدلکاری، مو تست بازی‌اش را به پایان رساند.

چند هفته قبل از شروع فیلمبرداری، مو برای تمرین مبارزه با «زو بل» مسئول تمرینات بدلکاری و «روبرت آلونزو» مربی مبارزه رزمی به لس‌آنجلس آمد تا سبک مبارزه «جیت کُن دو» بروس لی را یاد بگیرد و به صورت غیرواقعی به مبارزه با هم‌بازی خود «برد پیت» بپردازد.

مو می‌گوید: یک روز فیلمبرداری تماما به گرفتن صحنه‌های مبارزه من اختصاص یافت. در سومین یا چهارمین برداشت، صحنه نهایی شد. پس از هر ۱۰۰ رول فیلم، یک مهمانی برگزار می‌کردیم.

زمانیکه تریلر فیلم، اینترنت را به تسخیر خود درآورد، نظرات مثبت در مورد بازی مو در فیلم باعث هیجان و خوشحالی او شد.

مو در حال حاضر فیلم تریلر اکشن «مرد قاتل» را با «لیام همسورث» کار کرده است و به دنبال انتخاب پروژه‌های سینمایی اکشن با کیفیت و جایگاه بالا است. همچنین قرار است در سه‌گانه «ماتریکس» نیز ایفای نقش کند.

مو در ادامه می‌گوید: من به عنوان هنرپیشه به بهتر شدن ادامه خواهم داد و به مهارت‌های هنرهای رزمی‌ام اعتماد و اطمینان کامل دارم و می‌دانم اگر خودم را در این حرفه تثبیت کنم، می‌توانم به بهترین نحو ممکن هنرهای رزمی را در یک قالب به مخاطبان ارائه دهم.

مو در آخر در مورد احتمال همکاری مجدد با تارانتینو می‌گوید: فکر نمی‌کنم همچون لحظه‌ای که اولین بار با تارانتینو داشتم برایم تکرار شود که برای اولین بار احساس کنم به عوامل رده نخست سینمای جهان تعلق دارم.

«روزی روزگاری در هالیوود» یک فیلم در ژانر کمدی سیاه جنایی به نویسندگی و کارگردانی «کوئنتین تارانتینو» و محصول سال ۲۰۱۹ ایالت متحده آمریکا است. «روزی روزگاری در هالیوود»، نهمین فیلم بلند تارانتینو است و داستان آن در سال ۱۹۶۹ و شهر لس‌آنجلس رخ می‌دهد و داستان یک بازیگر تلویزیونی به نام ریک دالتون را دنبال می‌کند که به همراه بدلکار خود، کلیف بوث در جستجوی راهی برای ساخت یک فیلم و موفقیت در هالیوود هستند. «لئوناردو دی‌کاپریو»، «برد پیت» و «مارگو رابی» سه هنرپیشه اصلی فیلم هستند.

خبر ساخت این فیلم، نخستین بار در ژانویه سال ۲۰۱۷ اعلام شد. «روزی روزگاری در هالیوود»، نخستین فیلم تارانتینو است که هاروی واینستین تهیه‌کنندگی آن را برعهده ندارد. به دنبال اتهامات آزار جنسی هاروی واینستین، تارانتینو مجبور به قطع همکاری با کمپانی واینستین شد. سپس در ماه اکتبر اعلام شد که سونی پیکچرز حق ساخت فیلم را خریده است. تارانتینو بعد از چندین بار ملاقات و تایید درخواست‌هایش که شامل اکران نسخه مورد نظر خودش می‌شد، این پیشنهاد را قبول کرد. به غیر از دی‌کاپریو، پیت و رابی، بازیگرانی همچون «آل پاچینو» «تیم راث»، «داکوتا فانینگ»، «مایکل مدسن» و «کرت راسل» نیز در فیلم حضور دارند.

روزی روزگاری در هالیوود نخستین‌بار در تاریخ ۲۱ ماه می ۲۰۱۹ در جشنواره کن ۲۰۱۹ روی پرده رفت. فیلم اکران گسترده خود را از تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۱۹ آغاز خواهد کرد. کلمبیا پیکچرز، هی‌دی فیلمز و بونا فیلم گروپ مسئولیت اکران جهانی فیلم را برعهده دارند.