به گزارش پارس نیوز، نیما رئیسی بازیگری که این شبها او را در قالب نقش پژمان در سریال دل دار می بینیم یکی از چهره های نام آشنا در دنیای گویندگی ، بازیگری و موسیقی است که سالهای زیادی از حضور او در دنیای هنر میگذرد.سریال های نیما رئیسی

 

به بهانه بازی نیما رئیسی در سریال ماه رمضانی دل دار نگاهی به کارنامه بازیگری این هنرمند جوان داشته ایم که توصیه میکنیم تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

سریال هایی با بازی نیما رئیسی در تلویزیون

 

اگر از مخاطبان سریال های تلویزیون باشید حتما سریال دل دار ساخته برادران محمودی که این شبها از شبکه دو سیما در حال پخش است را دیده اید. نیما رئیسی یکی از بازیگران این سریال است که در نقش پژمان با بازیگران باسابقه سینما و تلویزیون همبازی شد.

الناز-حبیبی-و-نیما-رئیسی

بازی الناز حبیبی و نیما رئیسی در سریال دل دار

نیما رئیسی در سریال دل دار در نقش پسر بهزاد فراهانی ایفاگر نقش صاحب یک ماهی سرا است که در یک درگیری با ضربه سنگینی که به سرش وارد شد به کما رفت و باید منتظر ماند و دید در ادامه داستان چه سرنوشتی در انتظار پژمان است.

ریحانه-پارسا-و-نیما-رئیسی

عکسی از ریحانه پارسا و نیما رئیسی در سریال پدر

نیما رئیسی پیش از بازی در این سریال دو تجربه با بهرنگ توفیقی در سریال آمین و پدر را دارد که در سریال پدر که سال گذشته از شبکه دو سیما پخش شد در نقش مسعود پسرعموی لیلا نقش محوری را برعهده داشت.

نیما-رئیسی (1)

گریم نیما رئیسی در سریال پروانه

سریال پروانه به کارگردانی جلیل سامان تجربه ای متفاوت برای نیما رئیسی در بازیگری محسوب میشود چرا که در این سریال در فضایی انقلابی و تاریخی جلوی دوربین رفت و گریمی متفاوت را تجربه کرد.

نیما-رئیسی-و-طناز-طباطبایی

طناز طباطبایی و نیما رئیسی در سریال میوه ممنوعه

یکی دیگر از سریال های ماندگار نیما رئیسی در تلویزیون سریال میوه ممنوعه به کارگردانی حسن فتحی بود که سال 86 از شبکه دو سیما پخش شد و نیما رئیسی در این سریال ایفاگر نقش مصطفی بود.

نیما-رئیسی (2)

نیما رئیسی و بازیگران سریال داستان یک شهر

سریال داستان یک شهر ساخته اصغر فرهادی اولین سریال نیما رئیسی در تلویزیون بود که سال 79 از شبکه پنج سیما پخش شد و این اولین تجربه تلویزیونی نیما رئیسی بود.