به گزارش پارس نیوز، همواره تلویزیون به عنوان یک رسانه تاثیرگذار و جذب‌کننده مخاطب شناخته می‌شود. مناسبت‌های مذهبی که فرا می‌رسد رسانه ملی علاوه بر برنامه‌های دینی و مذهبی، پخش سریال‌های جذاب و متنوع و برنامه‌های سرگرمی را هم در دستور کار خود قرار می‌دهد تا بدین وسیله نظر مخاطبان از طیف‌های مختلف را جلب کند.

امسال هم تلویزیون برنامه‌ها و سریال‌های متنوعی را آماده پخش کرده که یکی از نکات برجسته آن حضور بازیگران و هنرمندان پیشکسوت و شاخص است. هنرمندانی که هر یک وزنه‌ای برای این سریال‌ها و برنامه‌ها هستند و می‌توانند در جذب مخاطب تأثیر زیادی بگذارند.

در ادامه به برخی از این هنرمندان اشاره می‌کنیم؛

9878529_412

برگ برنده سریال «برادر جان» حضور علی نصیریان پیشکسوت عرصه بازیگری است. علی نصیریان در سریال مناسبتی «میوه ممنوعه» به کارگردانی حسن فتحی نقش حاج فتاح را ایفا کرد و برای مخاطبان همیشه ماندگار شد. او بعد از این سریال در سریال هایی چون رویای گنجشک‌ها و زمین انسان‌ها نقش های کوتاهی ایفا کرد؛ اما امسال نصیریان در سریال «برادر جان» نقش اصلی «کریم بوستان» را ایفا می‌کند که حضوری متفاوت  برای این بازیگر محسوب می‌شود. 

9889411_784

جواد رضویان با حضور در مجموعه‌های متعددی از جمله سیب خنده، مجید دلبندم و باغچه مینو در تلویزیون کار خود را آغاز کرد. او با مجموعه طنز «پاورچین» به کارگردانی مهران مدیری به موفقیت رسید و در «جایزه بزرگ» این موفقیت را تکرار کرد. جواد رضویان یکی دو تجربه کارگردانی هم داشت، البته  بعد از  حدود دو سال و نیم از سریال همسایه ها به کارگردانی مهران غفوریان که از شبکه نسیم پخش شد، دوباره به تلویزیون برگشت و امسال در سی روز ماه مبارک رمضان اجرای برنامه «جشن رمضان» شبکه تهران را بر عهده دارد.

9889381_104

حسین یاری در این سال ها نقش های متفاوتی را ایفا کرد؛ اما  با بازی در مجموعه «شب دهم» توانست با نقش حیدر در میان عموم مردم محبوبیت زیادی کسب کند. پیش از امسال، آخرین حضور تلویزیونی او در سریال «برادر» به کارگردانی جواد افشار بود. این شب‌ها شاهد هنرنمایی این بازیگر در سریال «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان از شبکه یک سیما هستیم.

9889383_810

حسن پورشیرازی در نقش های متفاوتی با مخاطبان تلویزیون همراه بوده است؛ سریال مناسبتی برادر به کارگردانی جواد افشار آخرین حضور او در قاب تلویزیون بود. البته او در سریال «سفر در خانه» هم بازی داشت اما با استقبال مخاطب مواجه نشد. همزمان با ماه مبارک رمضان امسال، پورشیرازی با نقش متفاوت در سریال «برادر جان»  در کنار علی نصیریان در تلویزیون حضور دارد.

9889382_942

مخاطبان تلویزیون پوریا پورسرخ را با نقش  ژوبین پناهی در سریال «وفا» به کارگردانی محمد حسین لطیفی به یاد می آورند؛ البته سریال های صاحبدلان، ساعت شنی، روز حسرت، رستگاران، ماتادور و کیمیا هم بخشی از کارهای پورسرخ در قاب تلویزیون بوده است. بعد از سریال «مرز خوشبختی» به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال 95 بار دیگر این بازیگر، با سریال از یادها رفته به تلویزیون برگشته است. باید منتظر بمانیم و ببینیم پورسرخ موفقیت دوباره ای در تلویزیون کسب می‌کند؟

9889488_238

الناز حبیبی  با حضور در سریال «دردسرهای عظیم»  توانست محبوبیت خوبی در بین مخاطبان تلویزیون به دست بیاورد. او در این سالها نقش‌های کوتاهی را در مجموعه های متفاوت ایفا کرده است. امسال هم در ماه مبارک رمضان، در سریال «دل دار» کاری از برادران محمودی حضور دارد.