به گزارش پارس نیوز، آن هاتاوی بازیگر برنده جایزه اسکار در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود صاحب ستاره شد.
آن هاتاوی ستاره شماره ۲۶۶۳ را در پیاده‌روی مشاهیر از آن خود کرد.
اهدای ستاره به هنرمندان و چهره‌های ماندنی که از سال ۱۹۶۱ شروع شده جدیدترین ستاره‌اش را پنج‌شنبه و یک روز پیش از اکران جدیدترین فیلم آن هاتاوی، به وی داد.
جدیدترین فیلم هاتاوی با عنوان «هاستل» از دیروز جمعه اکران شد.
آکوافینا همبازی آن هاتاوی در فیلم کمدی «هشت یار اوشن» محصول ۲۰۱۸ و دی ریِیس کارگردان تریلر سیاسی «آخرین چیزی که او می‌خواست» محصول ۲۰۱۹ که هاتاوی بازیگرش بود از جمله افرادی بودند که در این مراسم در برابر چاینیز تئاتر بلوار هالیوود شرکت کردند.
هاتاوی بازیگری را با حضور در سریال تلویزیونی «واقعی باش» در سال ۱۹۹۹ آغاز کرد، اما نخستین نقش‌آفرینی چشمگیر وی در فیلم کمدی خانوادگی سال ۲۰۰۱ با عنوان «خاطرات پرنسس» شروع شد و سال ۲۰۰۴ در ادامه این فیلم ظاهر شد. «کوهستان بروک‌بک» با بازی هیث لجر، «شیطان پرادا می‌پوشد» با بازی مریل استریپ و «کارآموز» با بازی رابرت دنیرو از دیگر فیلم‌های اوست.
وی نامزدی اسکار را سال ۲۰۰۹ برای «ریچل ازدواج می‌کند» به کارگردانی جاناتان دمی و نویسندگی جنی لومت دریافت کرد که در آن در نقش زنی ظاهر شد که از مرکز ترک مواد مخدر برای چند روز مرخصی گرفته و به خانه برگشته تا در جشن عروسی خواهرش شرکت کند.
این بازیگر جایزه اسکار بهترین نقش مکمل زن را سال ۲۰۱۳ برای ایفای نقش فانتین در «بینوایان» دریافت کرد.
هاتاوی که متولد ۱۹۸۲ در نیویورک است و در نیوجرسی بزرگ شده، جایزه امی را سال ۲۰۱۰ برای صداپیشگی در نقش پرنسس پنه‌لوپه در یکی از اپیزودهای «سیمپسون‌ها» کسب کرده است.
در مراسم اهدای ستاره، همسر هاتاوی، آدام شولمن وی را همراهی کرد.