به گزارش پارس نیوز، آن هاتاوی به همراه متیو مک کانهی در فیلم آرامش حضور دارند. ایبن دو بازیگر مطرح هالیوود در مراسم فوتوکال این فیلم در لس آنجلس حضور یافتند و در مقابل دوربین عکاسان قرار گرفتند و لازم به ذکر است فیلم سینمایی آرامش به کارگردانی استیون نایت می باشد که به زودر اکران می شود. ستاره گان مطرحی از جمله متیو مک کانهی , آن هاتاوی , داین لین , جیسون کلارک , جایمن هانسو و جرمی استرانگ در این فیلم بازی کرده اند. در ادامه عکس های آن هاتاوی و متیو مک کانهی را مشاهده کنید

عکس های آن هاتاوی

آن هتوی با کت و شلوار صورتی رنگ و کفش های پاشنه بلندی در کنار متیو مک‌ کانهی در در فوتوکال فیلم آرامش در لس آنجلس را می بینید

عکس های آن هاتاوی

آن هاتاوی و متیو مک کانهی

عکس های آن هاتاوی

متیو مک کانهی و آن هاتاوی

عکس های آن هاتاوی در فوتوکال فیلم آرامش

فیلم سینمایی آرامش یکی از مورد انتظارترین فیلم های سال می باشد که داستان بیکر دیل (مک کانهی)، ناخدای یک قایق ماهی گیری است که در یکی از سفرهایش به یک جزیره آرام و گرمسیر به نام پلیموث هدایت می‌ شود.

 

زندگی آرام او وقتی خراب می‌ شود که در این شرایط درخواست مستاصل کننده ای را از کارن (هاتاوی)، همسر سابقش دریافت می‌ کند. کارن در نامه به دیل التماس می‌کند تا او و پسر کوچکشان را از شر شوهر جدید (کلارک) و جنایتکارش نجات دهد.

عکس های آن هاتاوی

عکس های آن هاتاوی بازیگر فیلم آرامش

عکس های آن هاتاوی

آن هاتاوی و متیو مک کانهی

از ستارگان فیلم «Serenity» می‌ توان به متیو مک کانهی، آن هاتاوی، داین لین، جیسون کلارک، جایمن هانسو و جرمی استرانگ اشاره کرد.

هاتاوی و مک کانهی در سال ۲۰۱۴، در فیلم فراموش نشدنی «Interstellar» به کارگردانی کریستوفر نولان، همبازی بودند و با استقبال بسیار خوبی مردم و منتقدان مواجه شدند.

عکس های آن هاتاوی

آن هاتاوی در گلدن گلوب ۲۰۱۹