به گزارش پارس نیوز، محمود پاک‌نیت بازیگر سریال ماندگار «یوسف پیامبر» درباره آخرین فعالی هنری خود گفت: این روز‌ها مشغول بازی در سریال تلویزیونی «دخترم نرگس» که به کارگردانی باقر پیران در حال فیلمبرداری است هستم.

وی اظهار کرد: این سریال تلویزیونی که قرار است از شبکه سوم سیما پخش شود کاری از گروه فیلم و سریال ارومیه است و در حال حاضر نیز برای فیلمبرداری این اثر در ارومیه هستیم و همچنین در این مجموعه بازیگرانی چون رحیم نوروزی و مهوش صبرکن ایفای نقش می کنیم و در حال حاضر چهار ماهی است مشغول کار هستیم.

2039898_931

این بازیگر بیان کرد: مجموعه تلویزیونی «دخترم نرگس» ۲۶ قسمت دارد و من در این سریال بیست و شش قسمتی نقش پدر نرگس که شخصیت اصلی این سریال است را ایفا می‌کنم.

وی درباره تفاوت‌های این سریال با دیگر سریال‌هایی که تا کنون در آنها ایفای نقش کرده تصریح کرد: از آنجا که قصه‌های روز داستان‌های چندان متفاوتی ندارند و با توجه به اینکه در زمان حال روی می‌دهند نمی‌توان به تمایز میان آن‌ها به شکل خیلی دقیقی اشاره کرد.

این بازیگر تلویزیون درباره دلایل همکاری‌اش با سریال «دخترم نرگس» افزود: من متن‌های زیادی خوانده‌ام، اما متن «دخترم نرگس» خیلی گیرا است، تعلیق‌ها و گره‌های زیادی دارد که مخاطب را دنبال خود می‌کشاند و از همه مهم‌تر به گذشت انسان‌ها در آن خیلی اشاره شده که همین کار را بسیار دلنشین‌تر کرده است.

وی افزود: آنچه در این سریال بیشتر به چشم می‌آید ارتباط انسان‌ها است و ژانر اصلی این مجموعه پلیسی بوده و تا پایان قصه نقش تاثیر گذار پلیس دیده می‌شود.

 تصریح کرد: صبرکن در این سریال نقش همسر پدر خانواده را بازی می‌کند و من از این همکاری بسیار خوشحالم چراکه ما زمان زیادی برای تمرین کردن با هم داریم و در بین مسائل شخصیتی قصه هم کل کل‌هایی می‌کنیم که بسیار برایمان لذت‌بخش است.

وی درباره همکاری در سریال «حضرت موسی (ع)» خاطرنشان کرد: فعلا هیچ تماسی از سوی جمال شورجه کارگردان این سریال نداشته‌ام و هیچ صحبتی مبنی بر این همکاری نشده است اما شنیده ام که وی این روزها در بستر بیماری است که برایش آرزوی سلامتی دارم.