به گزارش پارس نیوز، محمود رضوی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» و «لاتاری» با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود موفقیت سریال «شرایط خاص» را به سازندگان این مجموعه تلویزیونی تبریک گفت.

متن پست منتشر شده در صفحه اینستاگرام محمود رضوی به شرح زیر است:

سلام علیکم

سالهای اخیر سریال سازی برای سیما امری خطیر و سخت شده،

۲-۳ سالی است که دیگر برای سیما دوغ و دوشاب تفاوتی ندارد، سریال‌ها را کیلویی برآورد می‌کنند، کاری هم با کیفیت ندارند، متوهمی در روزهای اول حضور تیم جدید معاونت سیما ایده‌ی ملاک ریالی و سقف ریالی برای تولید سریالها گذاشت و معاون سیما هم به توصیه‌ی غلط او عمل کرد و شد امروز سریالهای سیما، کارهای لاغر، کم بازیگر و کم لوکیشن و کم بیننده!

این وسط برخی سریالها حکم کیمیا را دارند، تهیه کنندگان آن برای جذب مخاطب در این شرایط کمبود بودجه و نبود نقدینگی درست، تلاش کرده‌اند تا چه از نظر فیلمنامه وچه از نظر بازیگر و چه از نظر تعدد لوکیشن و … معجزاتی کرده‌اند که حداقل حقیر بعد از چندسال تجربه به این فرمول نرسیدم!

تا پیش از این سریال‌هایی همانند بانوی عمارت و لحظه‌ی گرگ و میش برای حقیر اینچنین بودند.

شب گذشته قسمت آخر سریال «شرایط خاص» به تهیه کنندگی آقا سید مرتضی فاطمی از شبکه ۳ پخش شد، کاری که هم در جذب مخاطب موفق بود و هم توانست در مضمون و محتوا موفق عمل نماید.

به نوبه خودم به ایشان و همکارانشان خسته نباشید عرض می‌کنم و سپاس ویژه از مرکز بسیج سازمان برای راه اندازی این سریال در دوره‌ی قبل و ادامه این حمایت در دوره جدید.

2510414