به گزارش پارس نیوز، مژده لواسانی مجری جوان تلویزیون یکی از چهره های نام آشنا در تلویزیون است که حضور در دنیای هنر را از کودکگی و زمانی که تنها 3 سال داشت آغاز کرد . مژده لواسانی که چندی پیش اجرای برنامه کاملا دخترونه را در شبکه سه سیما برعهده داشت با تجربه ای متفاوت به تلویزیون بازگشت.مژده لواسانی در سریال شرایط خاص

 

مژده لواسانی با بازی در نقش خودش در سریال شرایط خاص به تلویزیون آمد و در سکانسی کوتاه در این سریال جلوی دوربین رفت.

بازیگری مژده لواسانی در سریال شرایط خاص

شب گذشته سریال شرایط خاص با بازی مژده لواسانی در سکانسی کوتاه روی آنتن رفت و این مجری کشورمان درباره بازی در این سریال نوشت.

مژده-لواسانی-و-عوامل-سریال-شرایط-خاص

 

حضور مژده لواسانی به عنوان مجری در سریال شرایط خاص

مژده لواسانی شب گذشته باانتشار پستی در اینستاگرامش نوشت : این یه تجربه ی بازیگری نیست! چون اصولا همه ی این سال ها در مواجهه با پیشنهادهای وسوسه انگیز بازیگریِ حرفه ای،تردید داشتم و نپذیرفتم،با اینکه اولین حضور من در تلویزیون در کودکی و نوجوانی،اساساً با بازیگری بود در کارهای آقای مدیری و فتحی و حسن زاده و ...

روزی که جناب فاطمی و جناب امیرخانی ازم خواستند که با هویت و نقش خودم"مژده لواسانی" به عنوان مجری با کامبیز دیرباز در یک قسمت از سریالشون گفتگو کنم،با افتخار در کنارشون بودم،چون دقیقاً قرار بود "خودم" باشم...تجربه ی کوتاهِ شیرینی بود در کنار یک تیم محترم و کاربلد.

امیدوارم این مژده لواسانی رو هم دوست داشته باشید...

کامبیز-دیرباز-،-پروانه-معصومی-و-مریم-سعادت

کامبیز دیرباز ، پروانه معصومی و مریم سعادت در سریال شرایط خاص

دهمین قسمت سریال شرایط خاص شب گذشته6 اردیبهشت ماه 98 روی آنتن شبکه سه سیما رفت . شرایط خاص سریالی به کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه کنندگی سیدمرتضی فاطمی است که از 24 فروردین ماه پخش خود را در شبکه سه سیما آغاز کرد.

بهرام-افشاری

 

بازی بهرام افشاری در سریال شرایط خاص

شرایط خاص سریالی کمدی است که بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، بهرام افشاری، پروانه معصومی، نادر سلیمانی، سیروس گرجستانی، کاظم سیاحی، مریم سعادت، سوگل قلاتیان، معصومه رحمانی، صحرا اسدالهی، مصطفی ساسانی، وحید آقاپور، اسدالله یکتا و شهره سلطانی در آن به ایفای نقش می پردازند.

سریال-شرایط-خاص

نقش متفاوت بهرام افشاری در سریال شرایط خاص