به گزارش پارس نیوز، در پی پرونده‌های حقوقی مختلفی که جانی دپ این روز‌ها خود را با آن‌ها درگیر کرده است، موضوع جدیدی توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده و آن تلاش این بازیگر برای بایکوت حرفه‌ای همسر سابقش یعنی امبر هرد در هالیوود است.

جانی دپ ستاره پرحاشیه هالیوود به لابی با استودیوی برادران‌وارنر برای بیرون کردن همسر سابق خود یعنی امبر هرد از پروژه «آکوامن» متهم شده است.

دپ این روز‌ها در مقام شاکی و متهم درگیر پرونده‌های قضایی متعددی است. یکی از این پرونده‌ها ماجرای شکایت متقابل آقای بازیگر و جیک بلوم وکیل سابق او از یکدیگر است. دپ بلوم را در موارد متعددی به عدول از قرارداد و جمع کردن میلیون‌ها دلار به صورت غیرقانونی متهم کرده است و وکیل سابق از دپ به دلیل نقض توافق‌های شفاهی و پرداخت نکردن حق حساب‌های مربوطه شکایت دارد. این پرونده و استشهاد‌های مربوط به آن پای افراد سرشناس و ماجرا‌های دیگری را به موضوع باز کرده که آرام آرام ابعاد جدیدی به ماجرا می‌دهد. در یکی از این موارد جانی دپ متهم شده است که با لابی با کوین تسوجیهارا مدیرعامل سابق و مستعفی برادران‌وارنر درصدد جلوگیری از وردود امبر هرد به پروژه‌های این کمپانی از جمله «آکوامن» بوده است.

اگر چه آمبر هرد سال گذشته در «آکوامن» و در کنار جیسون موموآ نقش‌آفرینی کرد، اما منابع آگاه خبر داده‌اند که به زودی مدیرعامل سابق برادران‌وارنر برای شهادت در دادگاه و موضوع تلاش برای قرارگیری نام هرد در لیست سیاه فراخوانده می‌شود.

یکی دیگر از موارد اتهامی جانی دپ علیه وکیل سابق خود، توصیه‌های بد او در موضوع طلاق از همسر سابق خود یعنی امبر هرد است. هرد در زمان طلاق با متهم کردن دپ به انجام رفتار‌های خشونت‌آمیز و تخریبگرانه خواستار طلاق و حفاظت قضایی از خود شد. چندی بعد دپ با گشودن پرونده شکایتی ۵۰ میلیون دلاری از همسر سابق خود، هرد را به داستان‌سرایی و هتک حیثیت از او متهم کرد. در پاسخ به این شکایت، هرد جواب گلوله را با آتش داد و با ارائه مدارک و گزارش‌های جدید به دادگاه، پرده از ماجرا‌های حیرت‌انگیز و خشونت‌های تاسف‌بار جانی دپ برداشت؛ مواردی همچون حمله دپ به او در زمان مستی و نئشگی مواد مخدر تا ضرب و شتم‌های بسیار شدید و تهدید‌های جانی.

به نظر می‌رسد به زودی نکات جدید مطرح شده در دادگاه‌های دپ توجه بیشتری از رسانه‌ها و عموم را به خود جلب کند، به ویژه که هرد پیش از این مدعی شده بود بعد از لب باز کردن به روایت ماجرا و طلاق از جانی دپ از بسیاری از پروژه‌های سینمایی کنار گذاشته شده است.

نتیجه هر چه که باشد، دپ این روز‌ها خود را در مخمصه پیچیده‌ای گرفتار کرده است و این شاید پایان راه ستاره سال‌های نه چندان دور سینمای جهان باشد.