به گزارش پارس نیوز، تام کروز همسر سابق نیکول کیدمن هنرپیشه استرالیایی اجازه حضور وی به مراسم ازدواج پسرش را نمی دهد. این دو ستاره هالیوودی بعد از ۱۰ سال زندگی مشترک در سال ۲۰۰۱ از همدیگر جدا شدند و بنا به اعتقادات تام کروز دو فرزندی که این دو به فرزند خواندگی پذیرفته بودند در نزد تام کروز ماندند و نیکول برای همیشه از زندگی وی خارج شد. البته گفتنی است نیکول کیدمن همسر سابق تام کروز اکنون دو دختر از ازدواجش دارد.

ازدواج پسر تام کروز و نیکول کیدمن همسر سابقش

گزارش‌ های مطبوعاتی حاکی از آن است که تام کروز از حضور نیکول کیدمن، همسر سابقش در جشن ازدواج پسر ۲۴ ساله شان “کونور” ممانعت خواهد کرد. بنا به گزارش روزنامه میرور انگلستان، فرزندخوانده نیکول کیدمن و تام کروز با نامزد ایتالیایی خود “سیلیویا” ازدواج خواهد کرد. در مراسم ازدواج آن دو نیکول کیدمن ستاره معروف سینما حضور نخواهد داشت.

نیکول کیدمن

نیکول کیدمن همسر سابق تام کروز و فرزندانشان

نیکول کیدمن همسر

کونور پسر تام کروز و نیکول کیدمن

تام کروز و پسرش کونور معتقد به تعالیم ساینتولوژی هستند و باور عمیقی به آن دارند، به همین دلیل جشن ازدواج کونور بر اساس آداب و رسوم مکتب ساینتولوژی برگزار خواهد شد.

نیکول کیدمن همسر

نیکول کیدمن

جدایی نیکول کیدمن همسر سابق تام کروز به خاطر اعتقادات وی

نیکول کیدمان در سال ۲۰۰۱ میلادی و پس از جدایی از تام کروز، ساینتولوژی را کنار گذاشت. این موضوع عامل اصلی جدایی این زوج مشهور بوده است.

گفته می‌ شود تام کروز تصمیم گرفته تا کیدمن را به جشن ازدواج کونور دعوت نکند، کونور و نامزدش سیلویا هم با این موضوع موافقت کرده اند. گفتنی است سیلویا هم پیرو ساینتولوژی است.

نیکول کیدمن همسر

تام کروز

نیکول کیدمن و تام کروز در سال ۱۹۹۰ با هم ازدواج و در سال ۲۰۰۱ میلادی از هم جدا شدند، بنا به ادعای کیدمن رابطه آن‌ ها پس از گرویدن تام کروز به تعالیم یاد شده رو به وخامت رفت.

نیکول کیدمن همسر

نیکول کیدمن و همسر سابقش تام کروز