به گزارش پارس نیوز، نمایش عروس مردگان به کارگردانی امیدرضا سپهری با حضور ستاره های دنیای سینما و تلویزیون تا چند وقت دیگر روی صحنه میرود. این نمایش که اقتباسی از انیمیشن معروف تیم برتون است با حضور شقایق دهقان بازیگر سریال های طنز تلویزیون روی صحنه میرود.عروس مردگان

 

نیکی کریمی با انتشار عکسی از پوستر نمایش عروس مردگان همراهانش را به تماشای این نمایش دعوت کرد.

پوستر نمایش عروس مردگان با حضور بازیگران مطرح

نیکی کریمی بازیگر سینمای کشورمان تصویری از پوستر نمایش عروس مردگان را با همراهانش به اشتراک گذاشت و آنها را به دیدن این نمایش دعوت کرد.

نمایش-عروس-مردگان

 

نیکی کریمی ، شقایق دهقان ، میلاد کی مرام و نازنین بیاتی در نمایش عروس مردگان

نیکی کریمی با انتشار این عکس نوشت : به امید نشاندن لبخند روی چهره همگی شما مردگان خبر دادند . با اجازه آقای تیم برتون ... نیکی کریمی در عروس مردگان.

بازیگران نمایش عروس مردگان عبارتند از : نازنین بیاتی:اِمیٖلی ، میلاد کی مرام:ویٖکتور ، شقایق دهقان:مَدْلین ، نیکی کریمی:ویٰکْتوریا به زودی در تهران رویال هال اسپیناس پالاس شما هم دعوتید .....

 

نمایش-عروس-مردگان (1)

بازیگران نمایش عروس مردگان در یک قاب

عروس مردگان اقتباسی است از انیمیشن معروف عروس مرده به کارگردانی تیم برتون است و این نمایش اولین نمایش از رپرتوار آثار تیم برتون در ایران می باشد .

نمایش-عروس-مردگان (2)

 

نمایش عروس مردگان  اردیبهشت روی صحنه میرود

عوامل نمایش عروس مردگان عبارتند از :طراح و کارگردان:امیدرضا سپهری ، تهیه کننده:مریم نراقی ، سرمایه گذار :محمدرضا معتمد ، آهنگساز:میلاد مهدوی با همراهی ارکستر ایستگاه.