به گزارش پارس نیوز، در حالی که پنج روز تا آغاز پخش فصل هشتم و پایانی سریال حماسی و فانتزی "بازی تاج و تخت" باقی مانده، جرج. آر. آر. مارتین نویسنده مجموعه کتاب‌های "نغمه آتش و یخ" که سریال بر اساس آن ساخته شده، درباره احساسش نسبت به پایان این کار طولانی و عظیم، سریال‌های دیگری که داستان‌شان در وستروس می‌گذرد و شخصیت‌های مجموعه صحبت کرده است. بر اساس گزارش آی سینما، مارتین در حالی مانند دیگران منتظر فصل آخر "بازی تاج و تخت" است که هنوز مشغول نوشتن دو کتاب آخر "نغمه آتش و یخ" است و برای تمام کردن این دو کتاب در فصل هشتم حضور کمرنگ‌تری داشت.

2009765_672

بخش‌هایی از حرف‌های او در گفت‌وگو با هالیوود ریپورتر را بخوانید:

درباره پایان یک سریال موفق

فکر نمی‌کنم این باید فصل آخر باشد، اما همین است که هست. انگار همین هفته پیش بود که شروع کردیم. خیلی بیشتر گذشته؟ زمان برای من خیلی سریع گذشت. اما هیجان انگیز است. می‌دانم این پایان است، اما برای من پایان نیست‌. هنوز به شدت درگیر نوشتن کتاب‌ها هستم. پنج سریال دیگر به عنوان مقدمه در مراحل ابتدایی ساخت هستند. فکر کنم در حالی که همه رفته‌اند، من باید مدتی در وستروس پرسه بزنم. (خنده)

درباره سریال‌های مقدمه "بازی تاج و تخت"

هنوز به فیلمبرداری نرسیده‌اند اما خیلی نزدیک‌اند. کارگردان عالی و بازیگران بی‌نظیر دارند. از نزدیک حواسم به آنها هست. برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. خیلی فرق دارد. واقعا خیلی فرق دارد. داستان در هزاران سال قبل و در دوران گذشته اتفاق می‌افتد. قرار است دوران کاملا متفاوتی از وستروس را ببینید. نه اژدهایی وجود دارد و نه سریر آهنین و نه پایتخت. خیلی جالب است که ببینیم طرفدارها چگونه با این سریال‌ها برخورد می‌کنند.

درباره مرگ شخصیت‌های پرشمار "بازی تاج و تخت"

یادتان می‌آورم که دیوید و دن (سازندگان اصلی سریال) خیلی بیشتر از من آدم کشتند. می‌توانم ۲۰ شخصیت را نام ببرم که در سریال مرده‌اند اما در کتاب‌ها زنده‌اند. قرار است در کتاب‌ها بمیرند؟ کی می‌دونه..

درباره حضورش در پشت صحنه فصل هشتم

من در انزوا بودم. دو کارمند وفادارم من را به ماشین تحریر زنجیر کرده بودند. وادارم می‌کردند غذای سالم بخورم. (خنده) وحشتناک بود!