به گزارش پارس نیوز، 

 

Game Of Thrones را می توان محبوب ترین سریال در حال پخش در چند سال اخیر دانست. به دلیل همین محبوبیت این سریال و طرفدارانش از دست اسپویلرها (کسانی که داستان سریال را پیش از پخش لو میدهند) در امان نبوده است. داستان این سریال گاهاً توسط طرفداران دو آتیشه، هکرهایی که به شدت پیگیر این سریال هستند لو میرود، گاهی اوقات هم عمداً یا تصادفاً سازندگان و بازیگران این مجموعه هستند که آنچه که قرار است در ادامه اتفاق بیفتد را لو میدهند. حالا طبق اظهارات یکی از بازیگران مجموعه، انتظار میرود که فصل آخر این سریال دارای چند پایان متفاوت باشد.

امیلی کلارک، بازیگر نقش دنریس تارگرین در سریال بازی تاج و تخت به هالیوود ریپورتر اعلام کرده است که سازندگان این سریال، حتی بازیگران مجموعه را هم در بی خبری گذاشته اند. وقتی از کلارک در خصوص چگونگی پایان داستان سوال شد، او خیلی جدی از آن اظهار بی اطلاعی کرد و گفت که ما از برنامه سازندگان بی خبریم. او گفت:

من حتی الان هم نمیدونم که چیکار می کنم. جدی میگم. فکر کنم که داریم خیلی فیلمبرداری می کنیم و اونا هیچی به ما نمیگن. جدی میگم، واقعا دارم میگم. من فک می کنم اونا حتی به ما هم اعتماد ندارن. ممکنه که پایان های متفاوت زیادی داشته باشه سریال. من فکر میکنم که ما داریم همین کارو انجام میدیم و به ما گفته نشده که کدومش پایان واقعی داستانه.

ما پیش تر اعلام کرده بودیم که HBO اقدامات خاصی برای جلوگیری از نشت داستان انجام خواهد داد و حالا که امیلی کلارک تئوری احتمال ساخت چند پایان را مطرح کرده است به نظر میرسد که تهیه کنندگان فیلم تصمیم جدی ای برای لو نرفتن داستان گرفته اند. لازم به ذکر است که فصل هشتم گیم آو ترونز که فصل پایانی این سریال محبوب است، در سال 2019 یعنی یک سال دیگر پخش خواهد شد.


انتهای پیام/