به گزارش پارس نیوز، شبکه یک سیما بعد از تعطیلات نوروزی سریال جدیدی را با عنوان دنگ و فنگ روزگار روانه آنتن تلویزیون کرد. جواد مزدآبادی کارگردان سریال مثل شیشه و چهارچرخ با سریال جدید دنگ و فنگ روزگار به تلویزیون آمد و مهمان خانه های مردم در ساعات پایانی شب شد.

پخش سریال دنگ و فنگ روزگار از شنبه 17 فروردین ماه 98 در شبکه یک سیما آغاز شد و به همین بهانه میخواهیم شما را باپانته آ مهدی نیا بازیگر این سریال بیشتر آشنا کنیم.

بازی پانته آ مهدی نیا در سریال دنگ و فنگ روزگار

پانته آ مهدی نیا بازیگر کشورمان با سریال طنز دنگ و فنگ روزگار بعد از چند سال دوری به دنیای تلویزیون بازمیگردد. دنگ و فنگ روزگار سریال جدیدی به کارگردانی جواد مزدآبادی در شبکه یک سیما است که با حضور چهره های دنیای طنز و سرشناس تلویزیون از 17 فروردین 98 روی آنتن شبکه یک سیما رفت.

پانته آ مهدی نیا و زهرا داوودنژاد

پانته آ مهدی نیا و زهرا داوودنژاد در سریال دنگ و فنگ روزگار

پانته آ مهدی نیا در این سریال با بازیگرانی چون سیروس گرجستانی، محمد نادری، نیما شاهرخ شاهی، امیر غفار منش، غلامرضا نیکخواه، ساعد هدایتی، مینا نوروزی، ساقی زینتی و عباس محبوب ، مهری آل آقا ، شیرین آقارضا کاشی ، زهرا داوودنژاد ، فریده دریامج ، رضالشگری ، رامین بابک فر و مریم شاه ولی و .... همبازی است.

محمد نادری و پانته آ مهدی نیا

محمد نادری و پانته آ مهدی نیا در سریال دنگ و فنگ روزگار

پانته آ مهدی نیا بازیگری را از تئاتر آغاز کرد و سپس در چندین فیلم و سریال جلوی دوربین رفت. بازی در سریال یوسف پیامبر به شناخته شدن پانته آ مهدی نیا در تلویزیون کمک بسیاری کرد .

 پانته آ مهدی نیا

 پانته آ مهدی نیا در فیلم محمد رسول الله

پانته آ مهدی نیا که بازی در نقش تاریخی را با سریال یوسف پیامبر تجربه کرده بود بار دیگر با فیلم محمد رسول الله این تجربه را تکرار کرد و با بازی در نقش فاطمه بنت اسد توانایی بازیگری خود را در معرض دید همگان قرار داد.

پانته آ مهدی نیا

امیر آقایی و پانته آ مهدی نیا در فیلم پری دریایی

پانته آ مهدی نیا بازی در فیلم سینمایی شعله ور ، من دیوانه نیستم ، پری دریایی ، مشکل گیتی و محمد رسول الله را در کارنامه هنری اش دارد و سابقه بازی در چندین تله فیلم و نمایش در کارنامه بازیگری او به چشم میخورد.