به گزارش پارس نیوز، شیدا خلیق بازیگر جوان سینما تئاتر و تلویزیون را این شب ها در شبکه سه در سریال نوروزی مر قانون و یا همان زوج یا فرد می بینید وی به همراه مادر هنرمندش ناهید مسلمی در این سریال به ایفای نقش پرداخته است. فعالیت های این بازیگر جوان بی شمار هستند و از همان کودکی در کنار مادرش با هنر آشنایی پیدا کرده است وی سابقه حضور در فیلم های سینمایی و تلویزیونی را داشته است و می توان گفت وی بیشتر در صحنه تئاتر خود را نشان داده است. 

عکس های شیدا خلیق و مادرش ناهید مسلمی

خانم خلیق بازیگر جوان سینما ، تلویزیون و تئاتر دختر ناهید مسلمی بازیگر پیشکسوت کشورمان است که بازیگری را از همان کودکی آغاز کرد و در چند فیلم و سریال و نمایش جلوی دوربین رفت.

سریال زوج یا فرد با نام قبلی (مر قانون) به تهیه کنندگی مهران مهام و کارگردانی محمد حسین لطیفی و علیرضا نجف زاده می باشد.

شیدا خلیق

ناهید مسلمی و دخترش شیدا

شیدا خلیق بازیگر سریال نوروزی زوج یا فرد در کنار مادر هنرمندش +تصاویر

کودکی شیدا در آغوش مادرش

شیدا خلیق

کودکی شیدا خلیق

هدایت هاشمی، مرجانه گلچین، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، شیدا خلیق، مهشید ناصری، آتیه جاوید، دلسا ملکی، مهران رجبی، کریم قربانی و … دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

شیدا خلیق

عکس های شیدا و مادرش

شیدا خلیق

ناهید مسلمی در کنار دخترش شیدا و مادرش

شیدا خلیق

بازیگران سریال زوج یا فرد

ورود شیدا خلیق به عرصه سینما و تلویزیون

گفتنی است این بازیگر جوان اولین بار وقتی ۱۶ ساله بود وارد سینما شد. او در مقام بازیگر از سال ۸۸ با فیلم دختران به کارگردانی قاسم جعفری وارد سینما شد سپس در فیلم یه حبه قند رضا میرکریمی حضور داشت و بازی در فیلم بوسیدن روی ماه، سال ۹۰ را از همه بیشتر دوست دارد.

شیدا خلیق

عکس های بازیگر سریال گلشیفته

شیدا خلیق بازیگر سریال نوروزی زوج یا فرد در کنار مادر هنرمندش +تصاویر

ناهید مسلمی و دخترش

شیدا خلیق

بازیگر جوان سریال زوج یا فرد

خلیق اولین بار در نوروز ۹۵ با سریال زعفرانی وارد شبکه دو شد و در سال ۹۷ هم با سریال هیات مدیره در نوروز ۹۷ و شبکه تهران هم دیده شد و حضورش در سریال نمایش خانگی گلشیفته در سال ۹۷ او را شناخته تر کرد و اکنون در کنار مادرش ناهید مسلمی از بازیگران سریال زوج یا فرد شبکه سه می باشد.

شیدا خلیق

شیدا خلیق بازیگر ایرانی