به گزارش پارس نیوز، ما پیش از این دو بازیگر اصلی و دوست داشتنی مردگان متحرک را از دست دادیم. آیا این سری نوبت نورمن ریدوس رسیده است؟

از وقتیکه لورن کوهن از سریال مرده های متحرک یا Walking Dead  بیرون رفت و بعد اندرو لینکلون به خاطر مشغولیت های کاری و حضور در فیلم های دیگر نیز سریال را ترک گفت و بعد هم دانای گوریرا که به او ملحق شد. این سوال همیشه در ذهن طرفداران است که آیا باز هم یکی از بازیگران اصلی سریال را از دست خواهند داد...

 از دست دادن دریل دیکسون برای بیننده ها با از دست دادن کل سریال فرقی نمی کند. اما طرفداران پرو پاقرص او نگران نباشند!

نورمن ریدوس,دریل دیکسون,سریال واکینگ دد,مردگان متحرک,Walking Dead


نورمن ریدوس بازیگر نقش دریل در واکینگ دد
 



ریدوس جدیدا در مصاحبه ای که با مجله Entertainment Tonight داشته است گفته است که اصلا خیال ندارم از واکینگ دد بروم!

این بازیگر به شوخی ادامه داد: من هیچ جا نمی روم! اگر بخواهند من را بیرون کنند، استودیو را به آتش می کشم! من همیشه گفته ام می خواهم با یک سگ در غروب خورشید با پای پیاده از صحنه بیرون بروم. من نمی دانم چگونه قرار است بمیرم.

نورمن ریدوس به سرعت شفاف سازی کرد: البته من ابدا دلم نمی خواهد بمیرم و چون نمی خواهم اصلا از این سریال خارج شوم پس ایده ای برای مرگم ندارم.

نورمن ریدوس,دریل دیکسون,سریال واکینگ دد,مردگان متحرک,Walking Dead


نورمن ریدوس بازیگر نقش دریل در واکینگ دد

 

بازیگر اصلی سریال واکینگ دد خاطرنشان کرد که وقتی شنیده که رفیق قدیمی اش در سریال دانای گوریرا از سری بعد دیگر در سریال حضور ندارد کمی گریه کرده است.
ریدوس گفت: من افراد زیادی که در این سریال تلویزیونی بازی کرده و رفتند. که برای من ناراحت کننده بود. فکر کنم زامبی ها فقط تا آخر سریال با من بمانند!
 

Walking-Dead2.jpgنورمن ریدوس,دریل دیکسون,سریال واکینگ دد,مردگان متحرک,Walking Dead


دانای گوریرا بازیگر نقش میشون در سریال مردگان متحرک

 

نورمن ریدوس,دریل دیکسون,سریال واکینگ دد,مردگان متحرک,Walking Dead

 
سریال مردگان متحرک (Walking Dead)