به گزارش پارس نیوز، بازیگر سریال «نون خ» گفت: ایفای نقش روحانی حساسیت‌ها و محدودیت‌های خاص خود را داشت. باید برای رسیدن به آن تحقیق‌های بسیاری انجام می‌دادم و طی آن با روحانیون و افرادی که با آنها در ارتباط بودند، صحبت کردم.

«هومن حاجی عبداللهی» بازیگر سریال «نون خ»، درباره نقشی که در این سریال ایفا می‌کند، گفت: همانطور که دیدید در این سریال نقش یک روحانی را ایفا کردم و این اولین بار است که در این قالب قرار گرفتم که بسیار هم دوستش دارم.

وی درباره چالش‌هایی که او را با این نقش مواجه کرده است، نیز بیان داشت: چنین نقشی حساسیت‌ها و محدودیت‌های خاص خود را داشت. به هر حال نقش قشری از اجتماع را بازی می‌کردم که هم پوشش متفاوتی دارد و هم اینکه باید برای رسیدن به آن تحقیق‌های بسیاری انجام می‌دادم و طی آن با روحانیون و افرادی که با آنها در ارتباط بودند، صحبت کردم.

این بازیگر با اشاره به سختی‌های ایفای این نقش ادامه داد: امیدوارم که مردم نیز با نقشم ارتباط خوبی برقرار کنند و من در این قالب موفق عمل کرده باشم. اوایل که چنین نقشی به من محول شد سختی‌ها و محدودیت‌های نقش را نمی‌دانستم و روز اولی که مقابل دوربین رفتم کمی طول کشید تا متوجه شوم باید چه کار کنم، در لباسم چگونه ظاهر شوم، طرز صحبت کردنم چطور باشد و چگونه در این ظاهر عادی رفتار کنم.

بازیگر سریال «پایتخت» همچنین درباره طنزی که در این سریال به کار گرفته شده است، گفت: بار طنز سریال به دوش من نبود، اما من هم در بخشی از طنز داستان با دوستان بازیگر دیگر مشارکت دارم. بار اصلی طنز داستان روی دوش خیلی از بازیگرها از جمله سعید آقاخانی، علی صادقی،‌ حمیدرضا آذرنگ و ... بود.

وی با اشاره به قصه سریال «نون خ» و تفاوت آن با سریال «پایتخت» نیز بیان داشت: قصه این سریال متفاوت، جدید و بکر، پیش برنده و درگیر کننده است و همه اینها در دل خود طنزی دارد که مردم را درگیر خود می‌کند. قصه‌های اجتماعی هم در پایتخت دیده می‌شوند و هم در «ن. خ».

این بازیگر ادامه داد: هر کدام از این دو سریال قصه خاص و منحصر به فرد خود را دارند و هیچ ربطی به همدیگر ندارد. مضمون هر دوی آنها اجتماعی است و زبان روایت‌شان فرق دارد.

حاجی عبداللهی درباره فضای سریال «نون خ» نیز افزود: این سریال دستمایه سیاسی، طنز، معنوی و احساسی دارد و هم اینکه از تصاویر بسیار چشم نوازی در آن بهره گرفته شده است. معتقدم این سریال تلفیقی از جعبه مداد رنگی بسیار زیبایی است که همه رنگ در آن دیده می‌شود. از بازیگر گرفته تا لهجه و لوکیشن و ...

وی در پایان از دومین همکاری خود با سعید آقاخانی نیز گفت: همیشه دوست دارم با آقاخانی همکاری کنم. او دارای کمترین ترس‌های موجود در زندگی است و بسیار جسور، با اخلاق، خونسرد و مهربان است و در کار حرفه‌ای خود به بازیگرانش سخت نمی‌گیرد و بنا بر این خیلی هم راحت می‌گذرد.

سریال «نون.خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی هر شب از شبکه یک سیما پخش می‌شود