به گزارش پارس نیوز، بعد از قطعی شدن حضور نداشتن«بن افلک» در سری جدید فیلم سینمایی «بتمن» گزینه‌های احتمالی برای ایفای این نقش مطرح شده است.
بعد از کناره گیری بن افلک از سری جدید بتمن، کارگردان این فیلم به دنبال جایگزینی برای این نقش بوده است که تاکنون موفق به یافتن آن نشده است و تنها ویژگی‌هایی از بازیگر مورد نظر را مطرح کرده است و اعلام کرده که میخواهد از یک بتمن جوان استفاده کند و بنابراین به یک بازیگر جوان نیز نیاز دارد.

سینما بِلِند با در نظر گرفتن ویژگی‌های مطرح شده از سوی «مت ریوز» کارگردان این فیلم، چند گزینه احتمالی برای ایفای نقش بتمن اعلام کرده و نظر طرفداران آن را نیز جویا شده است.

گزینه‌های اعلام شده به شرح زیر است:

مایکل فاسبندر

بازیگر ۴۱ ساله ایرلندی-آلمانی است که با نقش‌های ابر قهرمانی غریبه نیست و از جمله آن می توان به فیلم‌های «مردان ایکس» و «کیش یک آدمکش» اشاره کرد. محبوبیت وی با فیلم «شرم» شروع شد که با آن فیلم نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره گلدن گلوب و بفتا شد. او درسال ۲۰۱۵ با بازی در نقش استیو جابز مورد تحسین منتقدان شد و برای این ایفای نقش نامزد جایزه اسکار و گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

وس بنتلی

بازیگر ۴۰ ساله آمریکایی است که از سال ۱۹۹۵ تا کنون مشغول فعالیت است.در فیلم‌های «زیبایی آمریکایی» و «عطش مبارزه» بازی کرده است و از فیلم‌های مهمی که او در آن به ایفای نقش پرداخته می توان به فیلم «میان ستاره ای» و «ماموریت غیر ممکن» اشاره کرد. او با بازی در فیلم «زیبایی آمریکایی» نامزد بهترین بازیگر مکمل مرد در سال ۱۹۹۹ شد و در سال ۲۰۱۶ نیز جایزه بهترین بازیگر مرد تلویزیونی را کسب کرد. با وجود کارنامه نه چندان درخشان این بازیگر، او بیشترین رای را از سوی طرفداران برای ایفای نقش بتمن به خود اختصاص داده است. بنتلی در گذشته اعلام کرده بود که دوست دارد در آینده نقش بتمن را ایفا کند و این بهترین فرصت برای او خواهد بود.

جیک جیلنهال

جیلنهال بازیگری ۳۸ ساله است که فعالیت خود را از ۱۰ سالگی شروع کرد و اولین نقش اصلی خود را در سال ۱۹۹۹ با فیلم «آسمان اکتبر» انجام داد. او در فیلم ابر قهرمانی «شاهزاده پارسی» نقش نوجوان پارسی را بازی کرد که در آن نقش خوش درخشید. از دیگر فیلم‌های او می توان به «زودیاک»، «استرداد» و «کوهسان بروکبک» اشاره کرد که توسط آن جایزه بفتا را در سال ۲۰۰۵ از آن خود کرد. جدیدترین فیلم او که در ژانر ابر قهرمانی نیز هست «مدر عنکبوتی، دور از خانه» است که رو به اکران است.