به گزارش پارس نیوز، عنایت بخشی بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون که این شب‌ها با سریال «بر سر دوراهی» در قاب تلویزیون دیده می‌شود، درباره شخصیت جلال که به ایفای آن پرداخته است، گفت: شخصیتی که من در این سریال بازی می کنم، آدمی است که جوانب مختلفی دارد و در فیلمنامه از زوایای مختلفی به این آدم نگاه شده است. جلال از آن نقش هایی است که همه بازیگران دوست دارند آن را بازی کنند. چرا که نقش تک بعدی نیست و به همین دلیل جذابیت های بسیاری دارد.

این بازیگر قدیمی درباره‌ی بازخورد این سریال در ایام عیدنوروز اظهار کرد: خوشبختانه «بر سر دوراهی» کار خیلی خوبی شده است و قصه بسیار پرکششی دارد. این سریال جذابیت‌های زیادی دارد و خوشبختانه مردم هم استقبال خوبی از آن کرده اند.

بازیگر «تبریز در مه» با اشاره به شباهتی که این نقش به «پدرخوانده» کاپولا دارد، یادآور شد: یک جاهایی معلوم نیست، جلال آدم بدی است یا خوبی است. به هر حال او پول کلانی را به حامد (با بازی حمید گودرزی) قرض داده و باید آن را پس بگیرد. امیدوارم به درستی از ایفای چنین نقش خوبی برآمده باشم.

وی تاکید کرد: درست است که فیلمنامه در ابتدای همکاری کامل نبود اما من حالا به شکل صد درصدی به آقای عنقا اعتقاد پیدا کرده ام. پیش از این همکاری او را نمی شناختم اما خوشبختانه این سعادت را داشتم که با او کار کنم. آقای توفیقی هم به نظر من شخصیت بسیار ستودنی دارد و خیلی خوب است.

این بازیگر ادامه داد: حالا که نتیجه زحمات گروه را نگاه می کنم، می بینم از فیلمبرداری، نورپردازی و کارگردانی گرفته تا بازیگری همه خیلی خوب است و همه بچه ها کارشان را به خوبی انجام داده اند.

بخشی با اشاره به موفقیت سریال علی رغم کمبود وقتی که برای ساخت این مجموعه وجود داشته، اظهار کرد: نمی دانم چرا همیشه کارهای مناسبتی اینگونه است و در لحظات آخر سفارش کار می دهند. می شد شرایط به شکلی پیش برود که این همه فشار به گروه وارد نشود. اما درباره «بر سر دوراهی» باید بگویم خوشخبتانه همه با صداقت کامل و تلاش فراوان کارشان را انجام دادند و زمان کم تصویربرداری خللی به کار وارد نکرده است.

وی همچنین با اشاره به وضعیت مالی بد تلویزیون در پایان گفت: در تلویزیون همیشه این مسائل بوده اما خوشبختانه تاثیر آن را در سریال «بر سر دوراهی» ندیده ایم و همه چیز روال خودش را طی کرده است.