به گزارش پارس نیوز، هفتمین قسمت بزرگترین مسابقه استعدادیابی ایران، شب گذشته روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

بعد از پخش ۶ قسمت از مسابقه استعدادیابی «عصرجدید»، با نمایش حیرت‌انگیز شرکت‌کننده‌های مستعد در قسمت هفتم این برنامه مهیج، هیات داوران شگفت‌زده شدند. شرکت‌کننده‌ها به رکورد‌های جهانی حمله کردند و احسان علیخانی از نگرش به استعداد در خانواده‌های ایرانی صحبت کرد.

نونهالی در این برنامه گفت: استعداد یابی در عصر جدید به به معنای فهم استعداد و کمک به معرفی و کشف استعداد است و این یک اتفاق مشترک بین برنامه سازان، داوران، مردم و شرکت‌کنندگان است.

عظیمی نژاد توضیح داد: بعضی از شرکت کنندگان جایگاه خوبی داشتند؛ اما نمی‌دانم شاید دچار استرس شدند و نتوانستند به خوبی اجرا کنند.

بشیر حسینی یکی از داوران عصرجدید هم درباره صحبت‌های یک مخاطب عنوان کرد: شب گذشته یک مادربزرگ را دیدم. به من گفت: پسرم شغل خودت را تغییر بده؛ چون هر شب شش نفرین و یک دعا با تو همراه است!

حیایی هم از اتفاق خوب حضور همه مردم از نقاط مختلف کشور در برنامه عصرجدید صحبت کرد.

اما؛ در اولین اجراى این قسمت عصر جدید، گروه آکروبات قنبرى با نمایش شگفت‌انگیز تعادل روى نوک چاقو را اجرا کرد و با رأی مثبت داوران مواجه شدند.

دومین اجرا بر عهده درسا بادامیان بود. او که استعداد «اجرا» و «سلام کردن» در فرهنگ‌هاى مختلف را نمایش داد. داوران به خاطر تسلط خوب در اجرا به او رای مثبت دادند. اما در این بخش، علیخانی و امین حیایی با حرکتی خنده دار، به زبان تبتی با هم سلام و علیک کردند که باعث خنده حضار شد.

در اجرای سوم رکورد جهان شکسته شد؛ على بهبودى‌فر رکورد‌های مختلفی را در اتاق سه در چهارش زده بود و به خاطر نداشتن هزینه رکورد خود را ثبت نکرده بود؛ اما شب گذشته در برنامه عصر جدید بعد از هشت سال توانست رکورد جهانی را ثبت کند. او توانست روی مسواک به مدت یک دقیقه و ۲۸ ثانیه، توپ بسکتبال را بچرخاند. این در حالی است که رکورد قبلی چیزی حدود ۵۳ دقیقه در دستان یک ورزشکار هندی بود. داوران نیز با دیدن این صحنه رای مثبت دادند.

وهاب ده‌هفت اجرای چهارم را به عهده داشت و توانست با اجراى پرقدرت آهنگى از نیما مسیحا رأی مثبت داوران را دریافت کند.

یسرا سلیمانى قدرت خارق‌العاده ذهنی در محاسبات ریاضى داشت. او در پنجمین اجراى شب گذشته توانست هر محاسبه ریاضی را جواب صحیح بدهد؛ اما علخانی در بخشی از برنامه از داوران خواست خودشان هم چند سوال بپرسند تا مخاطبان بدانند که از قبل با او هماهنگ نشده است. داوران آرزوی موفیت برای او داشتند و رای مثبت دادند.

گروه خط قرمز در حیرت حضار از نمایش گروهى-ورزشى خود، دو رای منفی دریافت کردند؛ اما با رأی‌گیری دوباره با حضور تماشاگران، به فینال شب گذشته راه پیدا کردند.

اجرای پایانی شب هفتم عصرجدید به عهده حسن ضیایی بود و با نمایش دیدنى لیزرى خود رای مثبت را به دست آورد.

علیخانی در پایان برنامه گفت: شب عجیب و متفاوتی بود؛ شما داوران نتوانستید کسی را حذف کنید.

بشیر حسینی ادامه داد: به نظرم شب عجایب هفتگانه بود و یکی بهترین قاب‌های عصرجدید بود و اجرا‌های متفاوتی را شاهد بودیم.

در پایان حسن ضیایی با نمایش دیدنى لیزرى با رای داوران به فینال عصرجدید راه پیدا کرد. همچنین در این مسابقه نونهالی اعتبار نامه خود را به درسا بادامیان و گروه عصرجدید به على بهبودى‌فر دادند تا بتوانند به فینال مسابقات راه پیدا کنند.

حیایی درباره دلیل انتخاب ضیایی به عنوان فینالیست گفت: من از تلویزیون تشکر می‌کنم. اجازه دادند نمایش‌هایی که ما تاکنون ندیده بودیم، در صحنه عصرجدید اجرا شود.