به گزارش پارس نیوز، تام هالند بازیگر فیلم‌های «مرد عنکبوتی؛ دور از خانه» و «انتقام جویان» در فیلم جدید برادران روسو به نام «گیلاس» که اولین فیلم غیر مارولی این دو کارگردان محسوب می شود بازی خواهد کرد.

برادران روسو که کارگردانی فیلم «انتقام جویان» را نیز انجام داده بودند فیلم «گیلاس» را نیز بر اساس فیلم نامه جسیکا گلد برگ که اقتباسی از رمانی به همین نام است کارگردانی خواهد کرد.

شرکت «AGBO» نیز که در ماه آگوست (مرداد امسال) حق ساخت این فیلم را دریافت کرده بود آن را خواهد ساخت و گفته می شود که فیلمبرداری آن در تابستان سال آینده آغاز خواهد شد، اما هنوز تاریخ انتشاری برای آن اعلام نشده است.

این فیلم، داستان واقعی نویسنده یعنی نیکو واکر را روایت می کند که زمانی یک پزشک ارتشی بوده و وقتی از جنگ عراق باز می گردد به خاطر اعتیاد به مواد مخدر شروع به سرقت از بانک می کند و باعث می شود که به زندان بیافتد. او به خاطر سرقت از ۱۱ بانک در سال ۲۰۱۲ به یازده سال حبس محکوم شده بود، اما گفته می شود در سال ۲۰۲۰ آزاد خواهد شد.

تام هالند و برادران روسو پیش از این در فیلم‌های «کاپیتان آمریکا؛ جنگ داخلی»، «انتقام جویان؛ جنگ ابدیت و آخر بازی» همکاری داشته اند.