به گزارش پارس نیوز، نوید محمدزاده از روز چهارشنبه با فیلم «آن دو» به سینما می‌آید. این فیلم که در گروه هنروتجربه اکران می‌شود، اولین تجربه بازی او در فیلم سینمایی و محصول سال 88 است.
رامبد جوان مشغول تولید برنامه «خندوانه» ویژه نوروز 98 است. قرار است تغییراتی در دکور برنامه ایجاد شود و جشنواره تئاتر کمدی، جزو اتفاقات جدید ویژه برنامه «خندوانه» است.
یکتا ناصر در آخرین تجربه همکاری با همسرش در سال 97، مشغول بازی در سریال نمایش خانگی «دل» است. او نوروز 98 احتمالا فیلم «رحمان 1400» را روی پرده سینما خواهد داشت.
پولاد کیمیایی که در جشنواره فجر از سینمای ایران خداحافظی کرده بود، سال 98 بعد از بررسی شرایط برای ساخت فیلم جدیدش، یکی از فیلم‌نامه‌های «هانه» و «لکنت» را جلوی دوربین می‌برد.
الناز حبیبی روزهای پرکاری را سپری می‌کند. او مشغول بازی در آخرین اجراهای نمایش «زهرماری» است و در سریال «دلدار» اثر برادران محمودی هم ایفای نقش می‌کند.
ارسلان قاسمی برای بازی در سریال «خواب‌زده» اثر سیروس مقدم جلوی دوربین رفته است. او در این سریال که در سه فصل ساخته خواهد شد، نقش شخصیتی به نام «رهام» را بازی می‌کند.
الهام پاوه‌نژاد به جمع بازیگران سریال نمایش خانگی «مانکن» اثر حسین سهیلی‌زاده اضافه شده است. مریلا زارعی، نازنین بیاتی، محمدرضا فروتن و لیندا کیانی دیگر بازیگران این مجموعه هستند.