به گزارش پارس نیوز، بهار ارجمند بازیگر جوان ایرانی در جمع دوستانش در یک رستوران تولد خود را جشن گرفته است. وی خواهر برزو ارجمند بازیگر سرشناس ایرانی و برادر زاده داریوش ارجمند بازیگر مطرح کشورمان می باشد. خانم بازیگر ایرانی با انتشار عکس های در صحفه شخصی اش از پرستو صالحی که برای وی سورپرایز جالبی را به مناسبت تولدش تدارک دیده بود تشکر کرد. در این مراسم مادر بهار ارجمند و دوستانش از جمله معصومه کریمی , رابعه اسکویی , ابراهیم کوخایی , گادوین مشاء و …حضور داشتند. 

جشن تولد بهار ارجمند

بهار ارجمند در اینستاگرامش نوشت : پرستوی جااانممم ممنون خواهرکممم که این شب قشنگ رو برام ساختی …. رابی جاانمم، مصی جاانمم، سوگل جاانم، لیدا جاانم و مامان قشنگمم ، ابی جان، احمدرضا جان، منشا جان، پوریا جان ،محمدرضا جان … ممنون بابت حضورتون… دمتون گرممممم

و یک دنیا سپاس از رستوران #لبینا بابت همه مهربونیها و غذاهای خوشمززززه

تولد بهار ارجمند

بهار ارجمند در کنار مادرش

تولد بهار ارجمند

رابعه اسکویی

تولد بهار ارجمند بازیگر زن ایرانی

بهار ارجمند متولد ۱۳۵۹ در مشهد، بازیگر است .او در خانواده ای بازیگر بدنیا آمد، پدرش انوشیروان ارجمند و عمویش داریوش ارجمند از بزرگان عرصه هنر هستند برادرش برزو ارجمند نیز از بازیگران قابلی در این حرفه است، بهار ارجمند فارغ التحصیل رشته فلسفه از دانشگاه علامه طباطبایی می باشد.

تولد بهار ارجمند

بهار ارجمند و معصومه کریمی

تولد بهار ارجمند

بازیگران زن در جشن تولد بهار ارجمند

تولد بهار ارجمند

دورهمی بازیگران در جشن تولد خواهر برزو ارجمند

بهار ارجمند با علاقه و تشویق پدر فعالیت در تئاتر رو از سن ۵ سالگی شروع کرده است و توانایی و راهنمایی های پدر در عرصه تئاتر و تلاش او در اجرای اموخته هایش در تئاتر باعث شد زمانی که تنها ۱۳ سال سن داشت بعنوان بهترین بازیگر جشنواره تئاتر فجر انتخاب شود. وی فعالیت های فراوانی در عرصه تئاتر دارد.

تولد بهار ارجمند

تولد متفاوت بهار ارجمند در کنار دوستانش

دورهمی بازیگران مشهور در جشن تولد بهار ارجمند در یک رستوران لاکچری +تصاویر

بهار ارجمند و مادرش

تولد بهار ارجمند

کودکی بهار ارجمند در کنار مرحوم پدرش

تولد بهار ارجمند

بهار ارجمند در کنار برادر و زن برادرش