به گزارش پارس نیوز، فلور نظری بازیگر کشورمان عکس های از تولد خود در کنار همکارانش در استوری ایستاگرام خود منتشر کرده است. در جشن تولد خانم بازیگر مریم امیر جلالی , نگین صدق گویا , گلناز خالصی , شیرین بینا , پرستو صالحی , مریم معصومی , مهدی امینی خواه و…برگزار شده است. گلناز خالصی نیز دوست و همکار خانم بازیگر نیز عکس های تولد وی را در صحفه شخصی اش قرار داده است. در ادامه تصاویر تولد فلور نظری در یک رستوران در تهران را مشاهده کنید

جشن تولد فلور نظری

جشن تولد ۵۰ سالگی فلور نظری با حضور چهره های مشهور هنری در یک رستوران برگزار شده است. نظری متولد ۱ بهمن ماه ۱۳۴۷ در لاهیجان است

فلور نظری

فلور نظری و گلناز خالصی

فلور نظری

پسر خانم بازیگر در جشن تولد مادرش

فلور نظری

بازیگران زن در جشن تولد خانم بازیگر

صحبت های فلور نظری درباره کار و زندگی شخصی اش

من یک سر دارم و هزار سودا و همزمان سفیر کودکان بدسرپرست، سفیر مبارزه با مواد مخدر و… هستم. فکر می‌کنم همه بدانند من ساکن آلمان هستم و فقط وقتی برای کاری قرارداد می‌بندم به ایران می‌آیم. اینجا که هستم تمام وقت آزادم را به جای این که در مهمانی‌ها و رستوران‌ها بگذرانم به کودکان اوتیسم، کودکان سرطانی و فعالیت‌هایی از این نوع می‌پردازم و خیلی راضی‌ام.

برکتش را هم خداوند به لحاظ روانی به من می‌رساند و آرامش زندگی‌ ام را ناشی از همین دعاهای مردم می‌ دانم. امیدوارم در حل مشکلات و نابسامانی‌هایی که در جامعه وجود دارد دولت خیلی تیزتر از من و امثال من این مشکلات را ببیند و یاری رسان بهتری باشد.

فلور نظری

تولد فلور نظری در یک رستوران

فلور نظری

جشن تولد ۵۰ سالگی خانم بازیگر

فلور نظری

بازیگران در جشن تولد

نظری متاهل است و یک پسر بنام شروین که در خانه نیما صدایش میزنند دارد، ۱۳ سال است ساکن کشور آلمان هستند، می گوید : من هر زمانی که دوست داشته باشم، بر می‌ گردم حتی وقتی که پیشنهاد کاری هم نداشته باشم چون همیشه در رفت‌ و آمد هستم دلتنگی هم به وجود نمی‌ آید.

فلور نظری

تولد فلور نظری

فلور نظری

بازیگران در جشن تولد

فلور نظری

جشن تولد لاکچری خانم بازیگر در یک رستوران