به گزارش پارس نیوز، پاریس هیلتون سرمایه دار معروف و صاحب برند مشهور هیلتون از نامزد امریکایی خود کریس زیلکا که حدود یک سال قبل عاشقانه از وی خواستگاری کرد جدا شده است. او اعلام کرده وقتی برای عشق ندارد و کارهای مهمتری از وقت گذاشتن برای عشقش دارد که باید به آن ها رسیدگی کند. 

جدایی پاریس هیلتون از کریس زیلکا

پاریس هیلتون، مدل لباس و سرمایه دار آمریکایی پس از جدایی از نامزدش کریس زیلکا بازیگر آمریکایی گفت که دیگر برای “عشق” وقت ندارد.

پاریس ۳۸ ساله که در نوامبر گذشته از کریس ۳۳ ساله جدا شده گفت که دیگر وقتی برای عشق ندارد، و حالا فقط از وقت گذاشتن برای خودش لذت می‌ برد. او می‌ گوید ۲۵۰ روز از سال را به طور مداوم سفر می‌ کند، و تمرکزش در حال حاضر روی خودش، کارش و دوستانش می‌ باشد.

پاریس هیلتون

پاریس و نامزد سابقش

پاریس هیلتون

پیشنهاد ازدواج به پاریس توسط بازیگر آمریکایی

پاریس می‌ گوید نسبت به آینده و تنهایی نگرانی ندارد، زیرا همیشه محبوب است و افراد زیادی هستند که او را بر می گزینند. او بر این نکته اصرار دارد که همسر ایده آل از نظر او فردی صادق و قابل اعتماد است.

گفتنی است که پاریس هیلتون از وارثان و دختر ریچارد هیلتون صاحب هتل‌ های زنجیره‌ ای هیلتون است.

«کریس زیلکا» هنرپیشه و مانکن آمریکایی اوایل ماه ژانویه ۲۰۱۸ با تقدیم حلقه ۲ میلیون دلاری از پاریس خواستگاری کرد.

پاریس هیلتون

جواهرات پاریس هیلتون

دلایل جالب جدایی پاریس هیلتون از نامزدش

حلقه پاریس یک الماس ۲۰ قیراطی گلابی شکل بود و آنقدر پاریس را شگفت زده کرد که در مدت چند ثانیه پاسخ بله را به کریس داد. اما هنوز به یک سال نرسیده بود که پاریس و کریس از هم جدا شدند.

پاریس در توجیه طلاقش گفت: همیشه به داستان‌ های دیزنی و داستان‌ های عاشقانه علاقه‌ مند بودم و فکر می‌ کردم که رابطه ما هم پایان خوشی خواهد داشت، اما اشتباه فکر می‌ کردم.

پاریس هیلتون

عکس های پاریس

پاریس هیلتون

پاریس هیلتون و سگ هایش