به گزارش پارس نیوز، شهین تسلیمی، بازیگر سینما و تلویزیون درباره حضورش در سریال نوروزی «بر سر دوراهی» بیان کرد: «بار اول برای همکاری از دفتر آقای عنقا به من زنگ زدند و سپس حضوری با آقای توفیقی صحبت کردم. او نقش را برای من توضیح داد و گرچه آن زمان فیلمنامه هنوز کامل نوشته نشده بود اما از آنجایی که قبلا هم با توفیقی و هم آقای عنقا کار کرده بودم و از نظر کاری قبول‌شان دارم، به پروژه پیوستم.»

او افزود: «از سوی دیگر نقشی که در این سریال به من پیشنهاد شد جدا از تمام نقش‌هایی است که تا به حال بازی کرده‌ام. عزت‌الملوک یک نقش خاص است و در کارنامه کاری من متفاوت به حساب می‌آید. تا به حال نیز طی ۱۲، ۱۳ جلسه این نقش را ایفا کرده‌ام. من هم کار کردن با آقای عنقا و توفیقی را دوست داشتم و هم «بر سر دوراهی» دارای بازیگران خیلی خوبی است، وقتی فیلمنامه، کست و کارگردان همه خوب هستند و نقش هم خاص است، جوابی جز بله نمی‌شود داد.»

تسلیمی یادآور شد: «بیشتر در این سریال با حمید گودرزی و بهرنگ علوی همبازی هستم و خدا را شکر همه چیز خیلی خیلی خوب است و برای من خسته کننده نیست. این اواخر سعی می‌کنم در کارهای کوتاه بازی کنم چون یک مدت پشت سر هم کار کردم و حالا دیگر نمی‌توانم پنج صبح تا ۹ شب آفیش شوم.»

او ژانر «بر سر دوراهی» را عاشقانه و اجتماعی معرفی کرد و گفت: «با مضامین جالبی که این سریال‌ به آن‌ها می‌پردازد، به نظر من در عید حتما از این کار استقبال می‌شود و با توجه به بازیگران خوبی که دارد، مخاطبان حتما آن را دوست خواهند داشت.»

بازیگر «وضعیت سفید» با اشاره به تنوع لوکیشن‌های سریال جدیدش در پایان تاکید کرد: «من در لوکیشن سه راه امین حضور در خانه‌ای قدیمی بازی داشتم و دیگر لوکیشنی که بیشتر کار من آنجاست، عمارت بزرگی شبیه کاخ حوالی رباط کریم است. این سریال به نوعی اختلاف طبقاتی را نشان می‌دهد و در آن هم خانه سلطنتی داریم، هم منزل قشر متوسط و زیر متوسط.»