به گزارش پارس نیوز، 

طراحان مد و فشن از چهره های مشهور جهان مانند بازیگران، فوتبالیست ها یا خواننده ها، به دلیل شهرت و محبوبیتی که دارند برای تبلیغات خود استفاده می کنند. مطمئنا تبلیغی که دیوید بکهام به عنوان مدل در آن حضور داشته باشد، نظر شما را هم به خودش جلب می کند، اینطور نیست؟ اگر دوست دارید بدانید که کدامیک از فوتبالیست های مشهور جهان در صنعت مادلینگ نیز فعالیت دارند و با همکاری را بهترین برندها درخشیده اند، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

دیوید بکهام

فوتبالیست‌های خوشتیپی که مدل‌های موفقی شده‌اند

زمانی که از صحبت از خوش تیپ ترین ستاره های دنیای فوتبال می شود، اولین اسمی که به ذهن مان می آید، دیوید بکهام است. شاید نام او در میان 10 فوتبالیست برتر جهان از لحاظ بازی نباشد اما مطمئنا از لحاظ خوش تیپی خواهد بود. دیوید بکهام پس از فوتبال به دنیای مد و فشن روی آورد. او ابتدا کارش را با مادلینگ لباس های زیر برای برند آرمانی آغاز و پس از آن هم با برندهای مشهور دیگری چون اچ اند ام همکاری کرد. قراردادهای چند میلیون دلاری او با برندهایی چون آدیداس، سامسونگ، سینزبوریس و... بر ثروت و شهرت او افزود به طوری که در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین مدل های مرد جهان شناخته می شود.

فردریک لیونبرگ

فوتبالیست‌های خوشتیپی که مدل‌های موفقی شده‌اند

فردریک لیونبرگ بازیکن فوتبال اهل سوئد است که به عنوان مدل در دنیای مد و فشن نیز درخشیده است. او کار خود را در سال 2003 با برند کلوین کلاین آغاز کرد. طبق گزارشات، کلوین کلاین یکی از موفق ترین کمپین های جهان می باشد، بنابراین همکاری با آن سابقه خوبی را در رزومه این ستاره ثبت کرد. فردریک لیونبرگ تا سال 2007 با این برند همکاری کرد، اما در کنار آن به عنوان مدل در برندهای دیگری چون نایک، لورئال، پوما، پپسی و... نیز درخشید.

کریستیانو رونالدو

فوتبالیست‌های خوشتیپی که مدل‌های موفقی شده‌اند

کریستیانو رونالدو بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است. او در سال 2009 با انتقال 85 میلیون پوندی ‌اش از منچستر یونایتد به رئال مادرید، به گران‌ ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان تبدیل شد. در حال حاضر، برخی وی را بهترین بازیکن فوتبال در جهان و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال می ‌دانند. او نه تنها اندام ورزشکاری، بلکه چهره جذابی نیز دارد. از این رو به پیشنهاد همکاری برندهای مشهور جهان دست رد نزد. او جا پای دیوید بکهام گذاشت و قرارداد مادلینگ خود را برای لباس زیر برند آرمانی امضا کرد. البته او به مدل بودن در دنیای مد و فشن راضی نبود و برند لباس زیر خودش را تاسیس کرد.

دیوید ژینولا

فوتبالیست‌های خوشتیپی که مدل‌های موفقی شده‌اند

دیوید ژینولا بازیکن فوتبال سرشناس سابق تیم ملی فرانسه و باشگاه تاتنهام انگلستان می باشد که به عنوان مدل و بازیگر نیز فعالیت داشته است. این ستاره دنیای فوتبال یکی از افرادی ست که با فعالیت در دنیای مد، الگوی بسیاری از ستاره های دیگر شد. شاید نام او را در دنیای ورزش به ندرت شنیده باشید، اما نام او در دنیای مد و فشن درخشیده است. او با برندهای مشهوری چون رنو، لورئال، قهوه کارته نویر، سروتی و خودرو مورگان همکاری کرده است.

استفانو بتارینی

فوتبالیست‌های خوشتیپی که مدل‌های موفقی شده‌اند

استفانو بتارینی بازیکن فوتبال ایتالیایی است که از سال 2004 میلادی عضو تیم ملی فوتبال ایتالیا بوده و در 1 بازی ملی حضور داشته ‌است. او به همان اندازه که در زمینه فوتبال در ایتالیا شهرت دارد، در زمینه مد و فشن نیز مشهور است. او در دهه 90 به عنوان یکی از خوش تیپ ترین فوتبالیست های جهان انتخاب شده است. زمانی که او با مجری مشهور ایتالیایی سیمونا ونتورا ازدواج کرد، توجهات بیشتری را به سمت خود جلب کرد. او در مجموعه های تلویزیونی مختلف حضور داشته و در فشن شوهای بسیاری به عنوان مدل شرکت کرده است. به گفته خودش مد و فشن بعد از فوتبال یکی از بهترین سرگرمی ها برای او محسوب می شود.

جرارد پیکه

فوتبالیست‌های خوشتیپی که مدل‌های موفقی شده‌اند

جرارد پیکه بازیکن فوتبال اسپانیایی است که در پست مدافع میانی برای تیم باشگاهی بارسلونا بازی می ‌کند. وی سومین نفری است که مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را دو سال پیاپی با دو تیم گوناگون به دست آورد. او پس از آشنایی و ازدواج اش با شکیرا، در موزیک ویدیوهای زیادی حضور یافت و رفته رفته پایش به دنیای مد و فشن باز شد. به لطف چشمان زیبا و لبخند جذاب اش، او در دنیای مد و فشن نیز درخشید. شکیرا با این که او به عنوان سرگرمی در رشته مادلینگ فعالیت کند مشکلی ندارد اما او را ظاهرا از این که با دختران دیگر کار کند، منع کرده است.

لیونل مسی

فوتبالیست‌های خوشتیپی که مدل‌های موفقی شده‌اند

لیونل مسی بازیکن فوتبال اهل کشور آرژانتین و عضو بارسلونای اسپانیا و تیم ملی آرژانتین است که در پست ‌های مهاجم و بال بازی می‌ کند. مسی در 21 سالگی توپ طلای اروپا را از آن خود کرد و همچنین نامزد دریافت عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال جهان شد. طبیعی ست با این شهرت و محبوبیت، برندهای مختلف جهان از او برای تبلیغات شان استفاده کنند. همکاری لیونل با برندهایی چون پپسی و دولچه و گابانا باعث درخشش او در صنعت مد و فشن شد.

الیویه ژیرو

فوتبالیست‌های خوشتیپی که مدل‌های موفقی شده‌اند

الیویه ژیرو بازیکن فوتبال اهل فرانسه است که بهترین گلزن لیگ فرانسه در آخرین فصل حضورش در لیگ 1 به عنوان جذاب‌ ترین بازیکن فوتبال این کشور انتخاب شد. او در سال 2018 توانست رکورد تعداد گل ملی زیدان را بزند و در رده چهارم گلزن های تیم ملی فرانسه بایستد. او نه تنها در دنیای فوتبال، بلکه در دنیای مد نیز درخشیده است. او خودش اعتراف کرده که در این زمینه از دیوید بکهام الهام می گیرد. «به نظر من ما نباید به یک رشته خاص خودمان را محدود کنیم. اگر چه فوتبال اولویت زندگی من است اما من در کنار آن سرگرمی های دیگری هم مانند مد و فشن نیز دارم.»

یوان گورکوف

فوتبالیست‌های خوشتیپی که مدل‌های موفقی شده‌اند

یوان گورکوف بازیکن فوتبال و هافبک اهل فرانسه می باشد که از سال 2008 تا 2013 میلادی عضو تیم ملی فوتبال فرانسه بوده‌ است. وی در 31 بازی ملی حضور داشته و در بازی‌ هایش 4 گل به ثمر رساند. او در سال 2014، با 145 میلیون دلار ثروت خالص، به عنوان ثروتمندترین فوتبالیست جهان شناخته شد. وی در سال 2013 به انتخاب یک نشریه، دومین بازیکن جذاب پس از کریستیانو رونالدو شد. او نه تنها به عنوان مدل در کمپین های تبلیغاتی برندهای مشهور جهان حضور دارد، بلکه برندهای خودش مانند عطر و لباس را نیز تاسیس کرده است. او خوش استایل، ثروتمند، باهوش و تواناست... آیا چیز دیگری هم از این زندگی می خواهد؟

آنتونیوس نیکوپولیدیس

فوتبالیست‌های خوشتیپی که مدل‌های موفقی شده‌اند

آنتونیوس نیکوپولیدیس بازیکن سابق فوتبال اهل یونان می ‌باشد که در پست دروازه ‌بان بازی می ‌کرد. نام او به عنوان بهترین دروازه‌ بان ‌های تاریخ فوتبال یونان ثبت شده است. مردم آنتونیوس را به خاطر ظاهر جذاب اش «جرج کلونی» یونان می نامند. او در کنار فوتبال، به عنوان مدل در تبلیغات تلویزیونی زیادی حضور داشته است. آیا کسی هست که دوست نداشته باشد با جورج کلونی یونان همکاری کند؟

منبع: pastemagazine