به گزارش پارس نیوز، دنیای مجازی این روزها جزء جدایی ناپذیر زندگی همه ما است و شاید کمتر کسی را ببینید که در شبکه های اجتماعی حضور کمی داشته باشد ، در واقع حضور گسترده در شبکه های اجتماعی این روزها حالتی اعتیادگونه به خود گرفته و از بچه ها تا بزرگتر همه دستی در دنیای مجازی دارند.

هنرمندان و سلبریتی های کشورمان هم از این قائله مستثنی نیستند و حضور فعالی در شبکه های اجتماعی مختلف دارند. اما در میان سلبریتی ها چهره هایی وجود دارند که با وجود داشتن پیجی در اینستاگرام فعالیت چندانی در آن ندارند و هراز چندگاهی با انتشار پستی در صفحه شخصی شان اعلام حضور میکنند.

در ادامه این مطلب میخواهیم درباره بازیگران و چهره های که حضور کمرنگی در اینستاگرام دارند صحبت کنیم.

این بازیگران حضور کمرنگی در اینستاگرام دارند

اگر بخواهیم به سلبریتی هایی که در فضای مجازی بخصوص اینستاگرام فعال هستند اشاره کنیم باید لیست بلند بالایی از هنرمندان و چهره های فعال در اینستاگرام تهیه کنیم که تعداد فالوور و پست هایشان گویای حضور فعال در اینستاگرام است ، اما در دنیای پرهیاهوی این روزهای فضای مجازی به هنرمندانی که حضور کمرنگی در فضای مجازی دارند اشاره میکنیم.

ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی یکی از بازیگرانی است که صفحه شخصی در اینستاگرام دارد اما حضور کمرنگی در دنیای مجازی دارد و هراز چندگاهی با قرار دادن پستی در صفحه اینستاگرامش اعلام حضور میکند.

ترانه علیدوستی

حضور کمرنگ ترانه علیدوستی در اینستاگرام

ترانه علیدوستی با وجود اینکه فالوورهای زیادی در پیجش دارد اما تعداد پست های محدود او نشانگر عدم حضور پررنگ او در فضای مجازی است. صفحه اینستاگرام ترانه علیدوستی از 23 آذر 1392 افتتاح شد.

رضا عطاران

رضا عطاران یکی دیگر از چهره هایی است که با وجود داشتن صفحه ای در اینستاگرام حضور کمرنگی در دنیای مجازی دارد. کافی است سری به صفحه شخصی او در اینستاگرام بزنید تا به راحتی متوجه این موضوع بشوید.

رضا عطاران

رضا عطاران هم علاقه زیادی به اینستاگرام ندارد!

رضا عطاران هم به مانند ترانه علیدوستی دنبال کننده های زیادی در اینستاگرام دارد اما پست های با فاصله زمانی او نشانگر این موضوع است که آقای بازیگر علاقه زیادی به فضای مجازی ندارد. اولین پست رضا عطاران در اینستاگرام مربوط 4 اردیبهشت سال 1392 است.

امین حیایی

امین حیایی بازیگر محبوبی است که در نقش های مختلف توانسته هنر بازیگری اش را در معرض دید همه قرار بدهد و طرفداران زیادی دارد اما جالب است که بدانید آقای بازیگر خیلی اهل فضای مجازی نیست.

امین حیایی

امین حیایی هم از بازیگران کم کار در اینستاگرام است

صفحه رسمی امین حیایی در اینستاگرام از 2 شهریور 1394 افتتاح شد و بی علاقگی او به فضای مجازی را میتوان از تعداد محدود پست هایش در این چند سال که به تازگی بالاتر از 80 شده است دریافت.

ریما رامین فر

ریما رامین فر

ریما رامین فر بازیگر غیرفعال در اینستاگرام

ریما رامین فر همسر امیر جعفری هم یکی از بازیگران غیرفعال در اینستاگرام است که در برنامه خندوانه اعلام کرد که هیچ پیجی در اینستاگرام ندارد و همه پیج هایی که به نام او وجود دارند همگی تقلبی و فیک هستند.

مریلا زارعی

مریلا زارعی

مریلا زارعی هم هیچ علاقه ای به اینستاگرام ندارد

مریلا زارعی یکی دیگر از چهره هایی است که هیچ علاقه ای به حضور در دنیای مجازی ندارد. مریلا زارعی برخلاف خواهرش ملیکا یا همان خاله شادونه معروف هیچ صفحه ای در اینستاگرام ندارد و خواهرش بارها و بارها از بی علاقگی خانم بازیگر به داشتن صفحه ای در فضای مجازی صحبت کرده است.

مهرانه مهین ترابی

مهرانه مهین ترابی از همان روزهایی که در نقش مهین سریال همسران درخشید تا به امروز همیشه یکی از بازیگران پرطرفدار سینما و تلویزیون بوده است اما این بانوی هنرمند هم یکی از چهره های غیرفعال در اینستاگرام است.

مهرانه مهین ترابی

مهرانه مهین ترابی بازیگر غیرفعال اینستاگرام

مهرانه مهین ترابی هم صفحه ای در اینستاگرام ندارد و در یک گفتگو از حضور فعال و بی رویه هنرمندان در فضای مجازی انتقاد کرد و از عدم حضور در فضای مجازی و اینستاگرام گفت.