به گزارش پارس نیوز، داریوش موفق بازیگر باسابقه تئاتر درخصوص دلیل اولین حضور خود در سینما بعد از ۳۰ سال بازیگری در تئاتر گفت: شرایط سینما بسیار شرایط پیچیده‌ای است و تنها به تئاتر ایران ختم نمی‌شود. در آن سمت دنیا هم بازیگرانی در تئاتر هستند که سالها بازیگر تئاتر بوده‌اند و فرصت حضور در سینما را پیدا نکرده‌اند. 

وی در همین راستا ادامه داد: بازیگران تئاتر در همه جای دنیا ممکن است بعد از سالها با یک نقش کوچک و یا شانس بیاورند و با نقشی بزرگ به سینما معرفی شوند. من این شانس را داشتم که با یک فیلم فوق العاده و با کارگردانی کار بلد به سینما معرفی شدم.

بازیگر فیلم "مسخره باز" حضور در این پروژه را بسیار شیرین خواند و اضافه کرد: برای من حضور در مسخره باز در نقشی به شدت جذاب عالی بود. برای من برگشتی وجود ندارد چون تا به حال به سینما نیامده‌ام که بخواهم بازگردم اما این ورود به نظر من خیلی رویایی بود. 

موفق با اشاره به بازی درخشان علی نصیریان در مسخره باز افزود: از نظر من فیلم می‌تواند از ابعاد مختلف بررسی شود و امیدوارم در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در بخش های مختلف نامزد شده و سیمرغ را به خانه ببرد. 

بازیگر نمایش "می سی سی پی نشسته می میرد" با اشاره به وضعیت کنونی تئاتر خاطرنشان کرد: از نظر من تئاتر امروز اگر می‌خواهد از وضعیت کنونی بیرون بیاید و شاهد رشدی درست باشیم باید و باید و باید که بودجه به آن تزریق شود.