به گزارش پارس نیوز، بخش بیشتری از فروش فیلم­‌ها نیز به علت وجودبازیگران خبره و محبوب است که طرفدارن دو آتیشه‌­ی آن­ها در گیشه­‌های سینما صف می­کشند و گاهی اوقات حتی چند سانس برای دیدن فیلم در سینما هزینه پرداخت می­کنند. به همین دلیل است که بازیگرانی که طرفداران بیشتری دارند به همان نسبت دستمزد بیشتری دریافت می­کنند.

 

شاید برای شما نیز این کنجکاوی به وجود آمده باشد که کدام یک از بازیگران هالیوودی بیشترین دستمزد را دریافت می­‌کنند. برای پاسخ به این سوال ادامه‌­ این مقاله از گروه سینما سایت ایران ناز را دنبال کنید تا با 10 بازیگر گرانقیمت سینمای هالیوود آشنا شوید.

 

1- رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr)

 

بازیگران هالیوودی که بیشترین مبلغ دستمزد را گرفته اند!

 

سرانجام شماره­‌ی یک این لیست به Robert Downey Jr. تعلق می­گیرد. وی در بین تمامی بازیگران هالیوودی بیشتری دستمزد را دریافت می­کند و در فیلم Iron Man، Sherlock Holmes و Avengers: Age of Ultron نقش داشته است. همچنین وی ستاره­ی فیلم Captain America: Civil War می­باشد.

 

تمام این فیلم­ها باعث شدند تا سینماهای آمریکا و جهان به شلوغ­ترین حد ممکن رسیده و به بیشترین حد موفقیت خود برسند که البته به واسطه‌­ی حضور این بازیگر در آن­ها تحقق یافته و اکنون رتبه‌­ی یک بیشترین دستمزد در سینمای هالیوود را به وی اختصاص داده شده است.

 

2- بردای کوپر (Bradley Cooper)

 

بازیگران هالیوودی که بیشترین مبلغ دستمزد را گرفته اند!

 

این بازیگر علاوه بر جذابیت زیادی که دارد مهارت­ بسیاری در بازیگری کسب کرده است و یکی از افراد سرآمد در سینمای هالیوود محسوب می‌شود. در سال 2011 به وی لقب جذاب­ترین مرد، توسط مجله­ی People Magazine داده شد. برخی از فیلم­هایی که نقش اول آن­ها را بر عهده داشت Hangover 1,2 & 3، Burnt و Limitless نام دارند.

 

3- وین دیزل (Vin Diesel)

 

بازیگران هالیوودی که بیشترین مبلغ دستمزد را گرفته اند!

 

این بازیگر در کارنامه‌­ی خود فیلم­های زیادی ندارد، اما وی با ایفای نقش شخصیتی به نام Dominic Toretto در فیلمی به نام Fast and Furious باعث پر شدن گیشه‌­های سینما شد و تا به‌کنون 7 قسمت از این سری فیلم ساخته شده است و هر کدام از این قسمت ها بسیار موفق و پر فروش بوده‌­اند.

 

به گزارش گروه سرگرمی ایران ناز در سری آخر منتشر شده از این فیلم­ به نام Fast and Furious 7 دستمزد وی 47 میلیون دلار بوده است که او را به یکی از گران­ترین بازیگران سینمای هالیوود تبدیل کرد.

 

4- آدام ساندلر (Adam Sandler)

 

بازیگران هالیوودی که بیشترین مبلغ دستمزد را گرفته اند!

 

اکثر فیلم­های این بازیگر در ژانر کمدی و طنز می­باشد و گزینه‌­ی بسیار مناسبی برای زمانیست که می­خواهید به همراه خانواده به تماشای فیلم بنشینید. وی از سنین نوجوانی شروع به ایفای نقش در فیلم­ه‌ای کمدی کرده است و علاقه­‌ی شدید آدام به هنر باعث شد تا به بهترین بازیگر کمدی سینمای در حال حاضر تبدیل شود.

 

معمولا هر سال فیلمی با بازی Adam Sandler روی پرده­‌ی سینماها به اکران در می­آید. از معروف ترین فیلم­ه‌ایی که این بازیگر در آن­ها ایفای نقش داشته می­توان Pixels، Blended و You don’t mess with the Zohan را نام برد.

 

5- تام کروز (Tom Cruise)

 

بازیگران هالیوودی که بیشترین مبلغ دستمزد را گرفته اند!

 

تقریبا همه‌­ی ما در طول زندگی حداقل یک فیلم با بازی این ستاره در آن را مشاهده کرده‌­ایم. این موضوع تاییدی بر محبوبیت و جذابیت این بازیگر برای مخاطبان سینمایی است. همانطور که خیلی­‌ها احتمالا میدانند تام کروز بازیگر اصلی سری فیلم­های بسیار محبوب و جنجالی Mission Impossible بوده است.

 

معمولا نقش مثبت و خوب هر فیلمی در اختیار این بازیگر قرار می گیرید و نکته‌­ی قابل توجه این است که وی فقط برای بازی در فیلم یک قسمت از سری فیلم­های Mission Impossible به نام Mission Impossible: Rogue Nation مبلغی معادل 40 میلیون دلار در سال 2015 دریافت کرد.

 

از سایر فیلم­ه‌ایی که کروز نقش اصلی آن­ها را ایفا کرده است می­توان Edge of Tomorrow و Oblivion را نام برد. علاوه بر اینکه تام کروز در لیست بازیگران هالیوودی با دستمزد بالا در جایگاه 5ام قرار گرفته است امروزه جزء جذاب ترین مردان دنیا نیز به شمار می­آید.

 

6- اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson)

 

بازیگران هالیوودی که بیشترین مبلغ دستمزد را گرفته اند!

 

همانطور که می­دانید زیبایی در معروفیت بازیگرها تاثیر بسزایی دارد و این بازیگر نیز از این قاعده مستثنی نیست. جالب است که با وجود 31 سال سن هنوز هم تمام تهیه کننده‌­ها می­خواهند که این بازیگر در فیلم­هایشان حضور پیدا کند. از فیلم­هایی که این ستاره در آن­ها ایفای نقش کرده است می­توان به Lucy، Avengers age of Ultron و Captain America اشاره داشت.

 

7- جکی چان (Jackie Chan)

 

بازیگران هالیوودی که بیشترین مبلغ دستمزد را گرفته اند!

 

جکی جان یکی از بازیگران معروف هالیوودی است که مطمئنا تا به حال حداقل برای یک بار هم که شده نام وی به گوشتان خورده است. این بازیگر چینی با ایفای نقش در فیلم Dragon Blade تنها در کشور خود 120 میلیون دلار درآمد زایی کرد. در سال 2015 با دستمزدی قریب به 50 میلیون دلار لقب پر هزینه‌­ترین بازیگر را از آن خود کرد.

 

8- جولیا رابرتس (Julia Roberts)

 

بازیگران هالیوودی که بیشترین مبلغ دستمزد را گرفته اند!

 

این هنرپیشه­‌ی خانم 49 ساله، دارای 3 فرزند بوده و جالب است بدانید یکی از پیشکسوت‌­ها در عرصه‌ی بازیگری و سینمای هالیوود است. وی از دهه­ی 90 تا به حال به بازیگری پرداخته.

 

به گزارش گروه سینمایی ایران ناز از برخی از محبوبترین فیلم­های وی می­توان به Pretty Woman، My Best Friend’s Wedding و Eat Pray Love اشاره داشت. Julia Roberts جوایز بسیار زیادی در طول دوران بازیگری خود دریافت کرده است.

 

9- آنجلینا جولی (Angelina Jolie)

 

بازیگران هالیوودی که بیشترین مبلغ دستمزد را گرفته اند!

 

Angelina Jolie یکی از زیباترن و جذاب ترین هنرپیشه­‌های زن در طول تاریخ سینمای جهان است. تقریبا اکثر تهیه کنندگان تمایل به همکاری با این ستاره‌­ی درخشان در فیلم‌های خود دارند.

 

از فیلم‌­های بسیار پر سروصدای وی می­توان به Salt، Mr. and Mrs. Smith و Maleficent اشاره کرد. وی با یکی از بهترین هنرپیشه‌­های مرد سینما به نام Brad Pitt ازدواج کرده بود و در طی دوران تاهل خود با برد پیت به یکی از جذابترین و قدرتمندترین زوج‌­های هالیوود تبدیل شده بودند.

 

همچنین جالب است بدانید این هنرپیشه‌­ی بسیار محبوب تاکنون چندین جایزه­ی اسکار را از آن خود کرده و جایگاه نهم در لیست گران­ترین بازیگر در سینمای هالیوود را به خود اختصاص داده است.

 

10- جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence)

 

بازیگران هالیوودی که بیشترین مبلغ دستمزد را گرفته اند!

 

Jennifer Lawrence یکی از زیباترین زنان سینمای هالییود است که طرفدارن بسیار زیادی دارد. او زمانی که تنها 25 سال سن داشت در برخی از بهترین و محبوب­­ترین فیلم­های سینمایی ایفای نقش کرده است که به همین علت علاوه بر اینکه طرفدارن بسیاری پیدا کرده است

 

افزایش قیمت دستمزد نیز داشته و در این لیست جایگاه 10 ام را از آن خود کرده است. وی با داشتن مهارت در صنعت بازیگری و همچنین چهره­‌ی دوست داشتنی و لبخند فریبنده‌­اش هواداران بسیاری را به خود جذب کرده است.