به گزارش پارس نیوز، تئوری بیگ بنگ (The Big Bang Theory) یک مجموعه تلویزیونی در گونه کمدی موقعیت است که از شبکه سی‌بی‌اس پخش می‌شود. چاک لوری و بیل پریدی سازندگان این مجموعه تلویزیونی هستند. پخش این مجموعه از ۲۴ سپتامبر ۲۰۰۷ آغاز شد.

شلدون کوپر، جیم پارسونز، جانی گالکی، سایمون هلبرگ،  کانال نایار ملیسا روچ، Kaley Cuoco, و Mayim Bialik میزان سود مالی خود از این سریال را جمع بندی کرده اند، و حتی اگر این سریال در فصل دوازدهم نیز به اتمام برسد سودی که بازیگران از این سریال برده اند متوقف نمی شود. 

پارسونز، Cuoco و Galecki هر سال یک درصد از سود سریال را از کمپانی برادران وارنر می گیرند.  که گفته شده چیزی حدود 1 بیلیون مارک می شود. به پول انگلیس 784.600.00 پوند!!

 

تئوری بیگ بنگ,سریال تئوری بیگ بنگ,بازیگران تئوری بیگ بنگ,دستمزد بازیگران


بازیگران سریال تئوری بیگ بنگ
 


این بدین معنی است که این سه بازیگر حتی اگر دیگر در این مجموعه بازی نکنند، یک درصد از فروش سریال را دریافت خواهند کرد.
دستمزد بازیگران تئوری  بیگ بنگ همیشه در طول سالها اعلام می شده، اما این بار به طور شفاف به مقدار منفعت و سود بازیگران ازین مجموعه اشاره شده است.

 

تئوری بیگ بنگ,سریال تئوری بیگ بنگ,بازیگران تئوری بیگ بنگ,دستمزد بازیگران


بازیگران سریال تئوری بیگ بنگ

 

برای سه فصل اول، گالکی، پارسونز و کواکو، سه بازیگر اصلی مجموعه، برای بازی در هر قسمت ۶۰٬۰۰۰ دلار حقوق می‌گرفتند. 

این رقم برای فصل چهارم تا ۲۰۰٬۰۰۰ دلار افزایش یافت و در قرارداد آن‌ها ذکر شده که در هر فصل، ۵۰٬۰۰۰ دلار به دستمزدشان اضافه می‌شود، یعنی برای فصل هفتم، هرکدام ۳۵۰٬۰۰۰دلار برای هر قسمت دستمزد می‌گیرند.

طی اعتصابی که بازیگران در مرداد ماه سال ۹۳ انجام دادند، دست‌مزد جیم پارسونز، جانی گالکی و کیلی کواکو طی قراردادی سه‌ساله به یک میلیون دلار بابت هر قسمت افزایش یافت.

در فصل دهم نیز دست‌مزد کونال نایر و سایمون هلبرگ به یک‌میلیون دلار بابت هر قسمت رسید و با سه‌بازیگر اصلی برابر شد.
در مارچ ۲۰۱۷ این پنچ شخصیت اصلی ۱۰٪ از دست‌مزد خود کم کردند تا به دست‌مزد ملیسا راوش و ماییم بیالیک اضافه شود. در پایان آپریل، دست‌مزد راوش و بیالیک به نیم‌میلیون دلار بابت هر قسمت افزایش یافت.

تئوری بیگ بنگ,سریال تئوری بیگ بنگ,بازیگران تئوری بیگ بنگ,دستمزد بازیگران


سریال تئوری بیگ بنگ


در این حین چاک لوری کارگردان سریال درمورد چگونگی پایان سخت سریال و موفقیت مالی بازیگران و دیگر عوامل صحبت کرده است. 
او اظهار داشت: سالها گذشت و ما تولدهای زیادی جشن گرفتیم. همه می دانستیم که باید روز بعد از تولدمان یک جشن کوچک هم برای کارکنان و همکارانمان بگیریم. 

Kaley Cuoco و کوین ساسمن هردویشان روز تولدشان گفتند این آخرین تولدی است که سر صحنه سریال تئوری  بیگ بنگ می گیریم!