به گزارش پارس نیوز، ماریا کری خواننده پاپ که انتظار نمی رفت در عربستان به اجرای کنسرت بپردازد زیرا نهادهای زیادی خواهان لغو کنسرت وی شدند اما در نهایت در مکه این مراسم با حضور این خواننده آمریکایی برگزار شد. این مراسم در شهرک صنعتی ملک عبدالله در شهر مکه برگزار شده بود. که در ادامه عکس های این ستاره موسیقی پاپ را مشاهده می کنید.

کنسرت ماریا کری خواننده آمریکایی در عربستان

عربستان سعودی در یکی دو سال اخیر در پی اجرای طرح «چشم‌انداز ۲۰۳۰» که از آن به طرح اصلاحات محمد بن سلمان یاد می‌ شود، شاهد برگزاری انواع کنسرت‌ های خوانندگان زن و مرد عربی و غربی بود.

بعد از آنکه چندین کنسرت زنان عربی در ایام مذهبی عید فطر گذشته برگزار شد، اکنون پای این کنسرت‌ ها این بار به منطقه مذهبی عربستان نیز باز شد.

ماریا کری خواننده

ماریا کری در عربستان

ماریا کری خواننده

پوشش ماریا کری در کنسرت عربستان

پنجشنبه شب (یازدهم بهمن) «ماریا کری» خواننده زن آمریکایی اولین کنسرت خود در عربستان را در «منطقه مکه مکرمه» برگزار کرد.

این کنسرت سی‌ و یکم ژانویه (پنجشنبه شب) در شهرک اقتصادی «ملک عبدالله» در منطقه مکه (۱۰۰ کیلومتری شهر مکه مکرمه) و در حاشیه مسابقات قهرمانی گلف برگزار شد.

ماریا کری خواننده

عکس های ماریا کری

پوشش متفاوت ماریا کری خواننده مشهور در عربستان

برخی منابع خبری از جمله «روسیا الیوم» نوشتند «ماریا کاری به عکس کنسرت‌ های معمول خود، این بار در عربستان، لباس سیاه بلند پوشیده بود».

پیشتر و طی یک سال گذشته که خوانندگان زن عربی و غربی به عربستان سعودی آمده بودند، مراسم آنان تقریبا مخصوص زنان بود اما کنسرت ماریا کری در منطقه تفریحی شهرک صنعتی ملک عبدالله در منطقه مکه مکرمه برای زنان و مردان برگزار شد.

ماریا کری خواننده

ماریا کری

ماریا کری خواننده

ماریا کری خواننده مشهور امریکایی

تاکنون این نوع مراسم‌ ها که در عربستان بی‌ سابقه بوده و در ادامه اصلاحات اجتماعی بن سلمان برای زدودن مظاهر دینی – مذهبی از این کشور است، در مناطق ریاض (مرکز) یا جده (غرب) برگزار شده و در دو منطقه مدینه و مکه که عربستان آنان را پایتخت‌ های مقدسه می‌ داند، برگزار نشده بود.