به گزارش پارس نیوز، "ادگار رایت" کارگردان سینمای هالیوود به صورت رسمی اعلام کرد که در صورت ساخت نسخه دوم فیلم سینمایی "بچه راننده" کارگردانی این اثر بر عهده وی خواهد بود.

نسخه اول این فیلم در سال 2013 روی پرده سینماهای جهان رفت و توانست اقبال بالایی را نصیب خود نماید. رایت پس از جدایی از کمپانی مارول بعد از ساخت نسخه اول فیلم مرد مورچه‌ای پروژه بچه راننده را کارگردانی کرد.

ادگار رایت از کارگردانی فیلم بچه راننده ۲ خبر داد//////////////////چهارشنبه

از بازیگران نسخه اول این فیلم می‌توان انسل الگورت، کوین اسپیسی، جان برنثال، جیمی فاکس و هم چنین لیلی جیمز را نام برد. داستان فیلم در مورد جوان ساکتی بنام بیبی است که در دو چیز مهارت عجیبی دارد: رانندگی و موسیقی و از همین طریق هم زندگی خود را می‌چرخاند.

بچه راننده با فروشی بیش از ۲۲۵ میلیون دلار در سطح جهان، به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۷ تبدیل شد. ۱۰۰ میلیون دلار از این فروش فقط متعلق به آمریکا بوده است. این فیلم همچنین یکی از فیلم‌های تحسین‌شده‌ی سال بود و حتی تعدادی نامزدی را در جوایز مختلف کسب کرد.

ادگار رایت از کارگردانی فیلم بچه راننده ۲ خبر داد//////////////////چهارشنبه

بچه راننده توسط دو شرکت وورکینگ تایتل فیلمز و بیگ تالگ پروداکشن تولید شد و سونی پیکچرز نیز وظیفه پخش آن را عهده‌دار بوده‌است. این فیلم موفق شد ۲۲۶٫۳ میلیون دلار فروش کند. این در حالی است که بودجه ساخت فیلم تنها ۳۴ میلیون دلار بود.

انسل الگورت برای بازی در این فیلم نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی در هفتاد و پنجمین مراسم گلدن گلوب شد، اما این جایزه به جیمز فرانکو بخاطر بازی در فیلم هنرمند فاجعه تعلق گرفت.