به گزارش پارس نیوز، آدری هپبورن ستاره بی نظیر سینمای جهان که برای فیلم تعطیلات رومی موفق به گرفتن جایزه اسکار شده بود در امور بشر دوستانه نیز فعالیت چشمگیری داشت. آدری هنرپیشه مدل و رقاص بی نظیری بوده است که در بلژیک متولد شده بود اما ملیتی بریتانیایی داشت و عاقبت در ۶۳ سالگی درگذشت او دوبار ازدواج کرده است. در ادامه توضیحاتی درباره فیلم زندگی این هنرپیشه مطرح را به همراه تصاویری از وی مشاهده کنید

زندگی آدری هپبورن ستار سینما

تهیه‌کنندگان سریال “پاپ جوان” در حال آماده کردن سریال زندگی آدری هپبورن ستاره بزرگ سینمای کلاسیک هستند.

کمپانی ایتالیایی وایلد ساید که سریال‌ های “پاپ جوان” و “دوست عالی من” را در پرونده کاری خود دارد، در حال توسعه یک سریال درام براساس زندگی هپبورن ستاره افسانه‌ ای هالیوود است.

آدری هپبورن

عکس های آدری ستاره سینمای جهان

آدری هپبورن

هپبورن ستاره درخشان سینما

ماریو جیانینی و لورنزو میه‌لی به همراه لوکا داتی پسر آدری هپبورن و لوییجی اسپینولا روزنامه‌ نگار ایتالیایی در حال توسعه طرح این سریال هستند.

لوکا داتی و لوییجی اسپینولا نویسندگان مشترک کتاب “آدری در خانه، خاطرات آشپزخانه مادرم” هستند.

آدری هپبورن

فیلمی درباره زندگی آدری

آدری هپبورن

فیلم های آدری هپبورن هنرپیشه هالیوود

داستان زندگی آدری هپبورن

داستان این سریال، زندگی ستاره “تعطیلات رُمی” و “صبحانه در تیفانی” را از دوران کودکیش در هلند در خلال جنگ جهانی دوم تا حضورش در هالیوود به عنوان یک بازیگر و زندگیش در شهر رم به عنوان یک مادر و همسر و نیز سال‌های پایانی عمرش در جایگاه سفیر یونیسف را دنبال می‌ کند.

آدری هپبورن

عکس های زیبای آدری

جیانینی و میه‌لی اعلام کرده‌اند که لوکا داتی پسر آدری در روند شکل گیری سریال حضور خواهد داشت.

لوکا داتی فرزند آدری و آندریا داتی است، هپبورن و آندریا داتی سال ۱۹۷۰ با هم ازدواج کردند و نزدیک به یک دهه بعد از هم جدا شدند.

تولید این سریال از سال ۲۰۲۰ آغاز می‌شود.