به گزارش پارس نیوز، هاشم رضایت تهیه کننده مسابقه «برنده باش» با بیان اینکه  بسیاری از مردم نکاتی را پیرامون تکراری بودن مهمان‌ها و همچنین دسترس پذیر نبودن جوایز سطح بالای مسابقه مطرح می‌کردند،گفت:ما برای مردم برنامه می‌سازیم و نظر مخاطبان برای ما مهم است، در اتاق فکر برنامه به این نتیجه رسیدیم که افراد تکراری هرچند می‌توانند در مسابقه شرکت کنند، اما نمی‌توانند مجددا جزو برندگان باشند.

تهیه کننده مسابقه «برنده باش» ادامه داد: از دیگر نکته‌های مطرح شده پیرامون برنامه این بود که جوایز سطح بالای برنامه به نوعی کمتر در دسترس است.از این رو به  این نتیجه رسیدیم که سطح جایزه اصلی برنامه را به صد میلیون برسانیم و در عوض نقاط امن شرکت‌کنندگان را دسترس پذیرتر کنیم. در این صورت خواهید دید که در مجموع، شرکت کننده‌های مسابقه جوایز بیشتری را برنده می شوند.

وی با بیان اینکه در پله‌های امن مسابقه دو تغییر داده شده است،گفت: ۵ میلیون پله اول امتیاز تغییری نکرده، ولی پله دوم به ۲۰ میلیون و پله سوم یا آخر به ۱۰۰ میلیون تغییر داده شده است که بینندگان برنامه این تغییرات را از هفته آینده مشاهده خواهند کرد.

تهیه کننده مسابقه «برنده باش» ادامه داد: طرح کتابخوانی که اخیراً به برنامه اضافه شده مورد استقبال بالای مخاطبان قرار گرفته از این رو  ما در هر برنامه یک کتاب برای علاقه‌مندان معرفی خواهیم کرد و امیدواریم از این طریق بتوانیم به افزایش سرانه مطالعه کشور به سهم خود کمک کنیم.

رضایت گفت: در نظرسنجی‌های اخیر صدا و سیما مسابقه «برنده باش» پربیننده‌ترین مسابقه حال حاضر تلویزیون است و ما امیدواریم با تغییرات به وجود آمده و طرح‌هایی نظیر کتاب خوانی بتوانیم رضایت خاطر مخاطبان خودمان را بیش از پیش کسب کنیم و همچنان پرمخاطب‌ترین مسابقه تلویزیون باقی بمانیم.