به گزارش پارس نیوز، کوروش سلیمانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص فعالیت‌های اخیر خود در عرصه هنر گفت: واقعیت امر به تازگی در پروژه‌ای تجربه بازیگری نداشته‌ام و فعالیت هنری‌ام به کارگردانی نمایش "خرده نان" و اجرای عموم آن در تماشاخانه سایه مجموعه تئاتر شهر بر می‌گردد. در حال حاضر برنامه‌ای برای باز اجرای این اثر ندارم.

وی درباره حضور خود در سریال "بهترین سال‌های زندگی ما" افزود: این سریال اثری بسیار پر بازیگر است که فیلمنامه به شدت جذابی دارد و احمد کاوری علاوه بر بازیگری در عرصه کارگردانی هم به خوبی و با کیفیت آن را تولید کرده است. در حال حاضر بخش عمده بازی من در سریال به پایان رسیده و تنها چند قسمت از آن باقی مانده که به امید خدا در باز هم جلوی دوربینخواهم رفت.

بازیگر فیلم "اتوبوس شب" درباره زمان پخش سریال اذعان کرد: تا آنجایی که خبر دارم سریال بهترین سال‌های زندگی ما از شبکه سوم سیما روی آنتن می‌رود، اما نمی‌دانم آیا در نوروز آتی روی آنتن می‌رود یا نه.

وی در مورد مضمون سریال "بهترین سال‌های زندگی ما" اضافه کرد: این سریال یک رویداد تاریخی نیست بلکه در بستر تاریخ می‌گذرد. این اثر روایت زندگی آدم‌های بسیار معمولی است که در طی دهه‌های سال ۱۳۲۰ به بعد زندگی می‌کنند و سریال داستان زندگی این شخصیت‌ها و خانواده‌هایشان را دنبال می‌کند که دچار اتفاقات گوناگون می‌شوند. من در این سریال نقش وکیلی را دارم که در ماجرای یک قتل حاضر می‌شوم و از متهم دفاع می‌کنم.

بازیگر فیلم "متولد ماه مهر" درباره کم کار بودن خود در سینما افزود: در مورد حضور بازیگران در آثار سینمایی دو دیدگاه گزیده کار و کم کار بودن مطرح است. گزیده کار بودن توسط خود بازیگر انتخاب می‌شود و بخش دیگر کم کاری است که به انتخاب و خواسته بازیگر نیست. متاسفانه شرایط ناعادلانه‌ای در سینما وجود داشته که اخیراً بسیار بیشتر شده و باعث کم کار و بعضاً بیکاری بسیاری از بازیگران شده است. این در حالی است که با توجه به سابقه این بازیگران انتظار می‌رود هر روز حرکت رو به جلو داشته باشند، اما متاسفانه داستان برعکس است.

وی در همین راستا ادامه داد: از نظر من تمامی مشکلات همیشه هست و این دلیلی نیست تا من بازیگر از تلاش دست بردارم. طی این سال‌ها کار‌های متفاوتی در سینما به من پیشنهاد شده بود، اما ترجیح می‌دادم که در آن حضور پیدا نکنم.

بازیگر فیلم "دچ" درباره حضور دوباره خود در جشنواره فیلم فجر تصریح کرد: کیومرث پوراحمد نقش مکملی را در فیلم تیغ و ترمه به من پیشنهاد دادند و من به خاطر خاطره و تجربه همکاری‌های موفق با پوراحمد آن را با کمال میل پذیرفتم. از نظر من تیغ و ترمه فیلمنامه بسیار جذاب و اجتماعی دارد و امیدوارم در محصول نهایی هم شاهد اثری خلاقانه و عالی همچون اتوبوس شب وشب یلدا باشیم تا باز هم اثری به یادماندنی از پور احمد در خاطرمان بماند.

وی در همین رابطه ادامه داد: از نظر من تیغ و ترمه به لحاظ داستانی نسبت به کار‌های قبلی پوراحمد بسیار متفاوت است، اما جنس کار از لحاظ کارگردانی و فنی جنس کیومرث پوراحمد و دارای امضای این کارگردان صاحب سبک است، اما داستان از نظر من بسیار غافلگیر کننده است.

سلیمانی درباره دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: واقعیت امر این است که هیچ بازیگر و هنرمندی از تشویق بدش نمی‌آید، اما در هر صورت کار باید دیده شود و خود من هم ببینم اثر به چه صورت در آمده و نقش من چگونه رقم خورده است. در هر صورت بازیگر کار خودش را انجام داده و می‌رود، اما اینکه مورد پسند داوران قرار گیرد یا نه بحث دیگری است.

1031970_538

 

1031969_696