به گزارش پارس نیوز، «خسرو شهراز» بازیگر سریال «گاندو» درباره حضور خود در این سریال گفت: همکاری من و جواد افشار از سریال «آنام» شروع شد.کار با جواد افشار بسیار هیجان‌انگیز است و اساسا کارهای او مخاطبان خاص خود را دارد ولی قطعا این سریال مورد استقبال مخاطبان قرار خواهد گرفت و نوید این را می‌دهم که یک کار کاملا متفاوت را از وی مشاهده خواهید کرد.

وی در ادامه افزود: بازی در سریال«گاندو» نقطه عطفی در کارنامه بازیگری من خواهد بود. هیچ توضیحی در مورد سریال و نقش خود نمی‌دهم ولی نقش فوق العاده حساسی است و منتظر می‌مانم که تماشگر تمام ابعاد سریال را ببیند و درباره نقش من نظر دهد. فقط همین را بگویم که این سریال از قصه‌ و ماجراهای متنوعی بهره گرفته است و سوژه اصلی ما موضوع امنیت ملی است و مسائلی که می‌تواند به امنیت ملی صدمه وارد کند. همچنین «گاندو» بخشی از دغدغه‌های امنیتی کشور را در قالب داستان‌هایی که دارد نشان می‌دهد.

این بازیگر با اشاره به سختی‌های کار در ژانر اکشن نیز گفت: تولید این سریال کار بسیار دشواری است و ما در عرض ۲۵ روز در ۴۵ لوکیشن متفاوت تصویربرداری را ادامه می‌دادیم که این بخش کوچکی از کار و سختی‌هایی است که به آن اشاره کردم. از لوکیشن‌های این سریال می‌توانم به ترکیه، تبریز، شیراز، چین و مسکو اشاه کنم. همچنین در سریال «گاندو» بازیگرهای بسیاری حضور دارند و هر کدام در نقشی متفاوت ظاهر شدند.

وی در ادامه افزود : قصه این سریال را خیلی دوست دارم؛ چراکه ضرباهنگ بسیار خوبی دارد و تلفیق این ضرباهنگ و تصویر خوب نتیجه فوق العاده خواهد داشت. از اینکه در این سریال بازی کردم بسیار خوشحالم به این دلیل که نقشی متفاوت را در کارنامه کاریم تجربه کرده‌ام.

تصویربرداری سریال «گاندو» به تهیه کنندگی مجتبی امینی، کارگردانی جواد افشار و نویسندگی آرش قادری از شهریور ماه در تهران آغاز شده است و این روزها در لوکیشن‌های مختلفی مقابل دوربین می‌رود.

داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، پیام دهکردی، لیلا اوتادی، سارا خویینی‌ها، علیرام نورایی، آزیتا ترکاشوند، نگارعابدی، خسرو شهراز، پندار اکبری، عرفان ابراهیمی، مجیدنوروزی، علی افشار، اتابک نادری، نیلوفر شهیدی، محمدجواد طاهری، جمشید جهانزاده، بهزاد رحیم خانی، فلیپ ساپرکین، فرشته آلوسی، سارا محمدی، میثم ولیخانی، بهامین تورانی، مصطفی سلطانی، یاسمین پیداودی، آیدا جعفری و ناره گرگوریان، از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش می‌کنند. همچنین «گاندو» با حضور کامبیز دیرباز، محمدرضا شریفی‌نیا، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، سوگل طهماسبی، کمند امیر سلیمانی، صالح میرزا آقایی و فرهاد قائمیان تصویربرداری می‌شود و جمع زیادی از بازیگران خارجی و ایرانی که در بخش تولید خارج از کشور به این مجموعه اضافه خواهند شد.

13971030000275_Test_PhotoL