به گزارش پارس نیوز، کندال جنر ستاره مشهور دنیایی مد که یکی از دختران زیبارو از خانواده کارداشیان ها می باشد برای دومین سال متوالی به عنوان پردرآمدترین مدل جهان شناخته شده است

این ستاره هالیوودی از ۱۴ سالگی وارد دنیای مد شده است و یکی از متفاوت ترین دختران خانواده کارداشیان ها است او به تازگی طبق اعلام مجله فوربز به عنوان پردرآمدترین مدل زن در سال ۲۰۱۸ معرفی شده است. کندال جنر با کایلی خواهر تنی می باشد و نام واقعی او کندال نیکول جنر می باشد. گفتنی است با وجود اینکه او به عنوان پردرآمدترین مدل شناخته شده است اما نسبت به خواهرانش درآمد کمتری دارد. در ادامه میزان درآمد این سوپر مدل جهان را بخوانید

کندال جنر پردرامدترین مدل زن

برای دومین سال متوالی، کندال جنر به عنوان پردرآمدترین مدل سال جهان شناخته شد. مجله فوربز اعلام کرد که این ستاره هالیوودی در سال ۲۰۱۸، ۲۲٫۵ میلیون دلار درآمد داشت.

درآمد اولیه کندال جنر از همکاری با برندهایی چون آدیداس، کلوین کلاین و استه لودر بوده است اما او خیلی سریع توانست رقبای خود را کنار بزند و نام خود را در لیست پردرآمدترین مدل جهان ثبت کند.

کندال جنر

عکس های کندال سوپر مدل جهان

کندال جنر

پردرآمدترین مدل زن سال ۲۰۱۸

پس از کندال ، مدل مشهور دیگری با نام کارلی کلاوس با اختلاف زیادی در رتبه دوم قرار دارد. درآمد کلاوس در سال ۲۰۱۸ به ۱۳ میلیون دلار می رسید که نتیجه قراردادهایی با شرکت سواروسکی و آدیداس بود.

اگر چه کندال  پردرآمدترین مدل جهان شناخته شده اما همچنان درآمدش از خواهرانش کمتر است. درآمد خواهر کوچک تر او، کایلی جنر، در یک سال به ۱۶۶٫۵ میلیون دلار رسید.

اگر می خواهید بدانید که پردرآمدترین مدل های جهان بعد از کندال چه کسانی هستند، به لیست زیر نگاهی بیاندازید.

کندال جنر

پردرآمدترین مدل جهان

کندال جنر

عکس های کندال ستاره مشهور هالیوود

کندال جنر

کندال مدل زیبای آمریکایی

کندال جنر در لیست پردرآمدترین مدل زن سال ۲۰۱۸

کندال جنر: ۲۲٫۵ میلیون دلار

کارلی کلاوس: ۱۳ میلیون دلار

کریسی تیگن و رزی هانتینگتون وایتلی: ۱۱٫۵ میلیون دلار

کارا دلوین و ژیزل بوندشن: ۱۰ میلیون دلار

جی جی حدید: ۹٫۵ میلیون دلار

بلا حدید و جوآن اسمالز: ۸٫۵ میلیون دلار

داوتسن کروس: ۸ میلیون دلار