به گزارش پارس نیوز، سال 2018 سالی پر از اتفاقات هیجان انگیز در هالیوود بوده است. آلبوم های بسیاری روانه بازار شد و ستاره های بسیاری پس از سالها دوری از سینما، دوباره درخشیدند. اگر دوست دارید بدانید که کدامیک از ستاره ها پس از سالها دوری، با دست پر نزد هوادارانشان بازگشتند، در ادامه مطلب همراه مان باشید.
 

جان کرازینسکی

جان کرازینسکی هنرپیشه، تهیه‌ کننده، فیلم ‌نامه ‌نویس و کارگردان اهل ایالات متحده آمریکا می باشد که از سال ۲۰۰۰ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است. او بیشتر برای بازی در مجموعه تلویزیونی «اداره» رد سال 2013 به شهرت و محبوبیت رسید. پس از آن دوران نیز فعالیت های متنوع و زیادی داشت اما هیچکدام چشمگیر و پرطرفدار نبود. 
 

جان کرازینسکی


جان کرازینسکی
 

سال 2018 همه چیز به گونه ای دیگر تغییر کرد. با انتشار فیلم « A یک مکان ساکت » در اوایل اپریل، این فیلم خیلی زود سر زبان ها افتاد. جان کرازینسکی نه تنها در این فیلم بازی کرد بلکه کارگردان آن هم بوده است. این فیلم تبدیل به یکی از بهترین فیلم های سال 2018 شد که در اسکار نیز درخشید. همسر جان کرازینسکی، امیلی بلانت، نیز به خاطر بازی در این فیلم موفقیت های زیادی را به دست آورد.
 

روزان Roseanne

روزان «Roseanne» یک سریال تلویزیونی آمریکایی است که ابتدا توسط ABC از سال ۱۹۸۸ تا ۱۹۹۷ پخش شد اما پس از آن به مدت 20 سال فیلمبرداری اش متوقف ماند اما در سال 2018 شاهد پخش دهمین سیزن از آن بودیم. این سریال از ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۰ به عنوان پربیننده ترین نمایش تلویزیونی در ایالات متحده بود که هنوز هم از جذابیت آن کم نشده است. 
 

روزان


روزان
 

طبق آمار، جدیدترین سیزن آن حدود 27.3 میلیون بازدید داشته است که جزو پربیننده ترین سریال های سال 2018 شناخته شد. از وقتی گفته شده که سیزن 11 این سریال در راه است، هواداران اش دست از پا نمی شناسند.
 

کریستین کاوالری

کریستین کاوالری هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا می باشد که از سال 2000 میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده ‌است. او در سال 2000، به دلیل حضورش در « Laguna Beach» MTV و مجموعه تلویزیونی «The Hills» تبدیل به یکی از پر بحث ترین ستاره ها شد. پس از اتمام این فیلم ها، او نه به خاطر هنرنمایی، بلکه بیشتر به خاطر زندگی خصوص اش با جی کاتلر بر سر زبان ها افتاد.
 

کریستین کاوالری


کریستین کاوالری
 

اما سال 2018 همه چیز تغییر کرد و کریستین کاوالری با حضورش در تلویزیون واقع نما، بار دیگر درخشید. این طور به نظر می رسد که او به دوران اوج خود بازگشته و فعلا هم قصد بازگشت ندارد.
 

ساندرا اوه

ساندار اوه بازیگر کانادایی است که بیشتر به خاطر حضور در سریال «آناتومی گری» مشهور است. پس از اتمام این سریال تا به امروز، هواداران او انتظار بازگشت دوباره اش را می کشیدند که این انتظارها با حضور او در سریال «کشتن ایو» در سال 2018 به سر آمد. 
 

ساندرا اوه


ساندرا اوه
 

«کشتن ایو»  نام مجموعه تلویزیونی بریتانیایی است که سال ۲۰۱۸ از شبکه بی ‌بی‌ سی آمریکا پخش و تبدیل به یکی از بهترین شوهای خبری سال شد. ساندار اوه نقدهای مثبت زیادی را برای حضورش در این برنامه دریافت کرد. او اولین بازیگر آسیایی بود که نامزد امی تحت عنوان بهترین بازیگر شد.
 

مایکل بی جردن

مایکل بی جردن بازیگر آمریکایی است که همیشه در اوج بوده اما سال 2018 یکی از بهترین سال های درخشش او بوده است. پس از بازی در فیلم «چراغ های جمعه شب» در سال 2011، جردن کمی از نگاه ها دور ماند اما در سال 2015 بار دیگر با دو نقش متفاوت در « Adonis Creed» و «The Fantastic Four» درخشید. او از آن سال تا سال 2017 در هیچ فیلمی بازی نکرد. گویی که او در این دوران در حال آماده شدن برای بازی در «پلنگ سیاه» محصول سال 2018 بوده است.
 

مایکل بی جردن


مایکل بی جردن
 

مایکل به خاطر هنرنمایی در این فیلم، لقب بهترین اجرا را از آن خود کرد. در حال حاضر نه تنها عکس های او روی جلد بسیاری از مجلات دیده می شوند و کارگردانان زیادی نیز برای همکاری با او صف کشیدند.
 

آوریل لوین

آوریل لوین به مدت 5 سال بود که با بیماری لایم دست و پنجه نرم می کرد اما در نهایت در سپتامبر 2018، او اولین آهنگ آلبوم جدیدش را روانه بازار کرد. او در طی این سالها همانطور که با بیماری اش می جنگید، روی آلبوم جدیدش نیز کار می کرد. 
 

آوریل لوین


آوریل لوین
 

او پس از مدت ها غیبت، در اواخر سال 2018 این تک آهنگ اش را در برنامه «رقص با ستاره ها» به طور زنده اجرا کرد. مطمئنا سال 2018 برای او یکی از بهترین سالها بوده و هوادارانش را بسیار خوشحال کرده است.
 

 

کریس کارمک

کریس کارمک از سال ۲۰۰۰ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده ‌است. او در سال 2003 با بازی در برنامه تلویزیون « او. سی» درخشید. اگر چه او پس از اتمام این برنامه همچنان به فعالیت اش ادامه داد اما موفقیت چشمگیری را به دست نیاورد. 
 

کریس کارمک


کریس کارمک
 

در سال 2013 بود که او در فیلم موزیکال «نشویل» بازی کرد و بار دیگر توجهات را به سمت خود جلب کرد. اما هیچکدام از این بازی ها به پای حضور او در سیزن 15 سریال «آناتومی گری» نمی رسید. کریس کارمک برای بازی در این سریال، تبدیل به یکی از بهترین ستاره ها شد.
 

شان ویلیام اسکات

شان ویلیام اسکات هم جزو ستاره هایی ست که به تازگی در هالیوود درخشیده است. این بازیگر آمریکایی در دهه 90 و اواسط 2000 خودش را به خوبی نشان داد و در دنیای ستاره ها درخشید اما چند سال اخیر هیچ خبری از او نبود. سال 2018 سال متفاوتی برای او بود و او بار دیگر خودی نشان داد.
 

شان ویلیام اسکات


شان ویلیام اسکات
 

او با حضورش در مجموعه تلویزیونی «اسلحه مرگبار» توانست توجهات زیادی را به سمت خود جلب کند. 
 

امینم

مدت ها بود که هواداران امینم خبری از او نداشتند، اما در سال 2018 ناگهان انتظارها به پایان رسید و امینم آلبوم خود با نام «Kamikaze» را بدون اطلاع قبلی روانه بازار کرد. این آلبوم از این رو که بازدید فوق العاده ای را در یوتیوب داشت، تبدیل به یکی از بهترین آلبوم های سال شده است.
 

امینم


امینم
 

ناتان فیلیون

ناتان فیلیون هنرپیشه اهل کاناداست که از سال ۱۹۹۳ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است. مهم نیست که او در چه نقش هایی حضور داشته، او نزد هوادارانش همیشه محبوب بوده است. او در سال 2016 در مجموعه تلویزیونی «کسل» ایفای نقش کرد اما پس از اتمام آن، به مدت 2 سال از نظرها پنهان شد. 
 

ناتان فیلیون


ناتان فیلیون
 

انتظارها در سال 2018 با انتشار مجموعه تلویزیونی  The Rookie» به پایان رسید. اگر چه رتبه این فیلم خیلی بالا نیست اما ناتان فیلیون در این فیلم به خوبی درخشیده است.