به گزارش پارس نیوز، تبریک به این هنرمند هالیوودی و موفقیت های بیشترش…..بازیگری که سالهای ابتدایی فعالیتش در هالیوود «سرباز سرنوشت» خوانده میشد و فیلمهایش چه در گیشه و چه در بین منتقدان ارج و قربی داشت،

 

حالا سالهاست در پذیرش پیشنهاد حضور در فیلمهای متوسط و ضعیف ید طولایی پیدا کرده است. ضمن اینکه با نزول کیفیت ماجراجویی های او روی پرده عریض، شاید دیگر «سرباز سرنوشت» بودن او در هالیوود هم رنگ باخته باشد!

 

نیکلاس کیج در حالی امروز سالروز تولد ۵۵ سالگی خود را جشن می گیرد که اعتبار او بواسطه بازی در انبوهی از فیلمهای نازل ضربه خورده و مدتهاست فیلم جدیدی از او دیگر نزد سینمادوستان یک اتفاق غافلگیرکننده و مطبوع نیست.

 

عکسی دیدنی از نیکلاس کیج در سن 55 سالگی

 

او که این روزها در کنار رایان رینولدز و اما استون مشغول صداپیشگی در انیمیشن «خانواده کرود» است، چهار فیلم «امتیازی برای واریز»(به کارگردانی شاون کو)، «جزیره بزرگ»(استفن اس. کمپانلی)، «کشتن چِین» (کن سانزل) و آغازین(نیک پاول) را در نوبت اکران دارد.

 

فیلمهایی دوباره در ژانرهای اکشن و تریلر که بعید به نظر می رسد آثار قابل توجهی باشند. دیگر فیلمی که قرار است از او اکران عمومی شود، درام جنایی پرتعلیقی با نام «دونده به سوی شیطان» ساخته جیسون کیبل است. فیلمی که او در آن با لسلی بیب و لارنس فیشبورن همبازی شده است.

 

کیج که سال ۱۹۹۶ برای بازی در «ترک کردن لاس وگاس» برنده اسکار شد و بازی در «اقتباس» هم او را برای دریافت این جایزه نامزد کرد، سالهاست افتخار مهمی به دست نیاورده و اگر هم چیزی بوده، فقط در جشنواره ها و جوایز معمولی رقم خورده است.

 

کیج اگرچه مدتهاست خود را وقف اکشن های کم ارزش کرده و سهمی از تولیدات به درد بخور هالیوود ندارد، با این حال همچنان به یُمن خاطره های ماندگاری که برایمان با فیلمهای خوبش ساخته، حتی فیلمهای بد سالهای اخیر او را هم دنبال می کنیم. حتی اگر اکشن خوش ساختی مثل «تغییر چهره» یا رمانس احساسات برانگیزی مانند «ترک کردن لاس وگاس».این بازیگر و تهیه کننده آمریکایی امروز ۵۵ ساله شد.