به گزارش پارس نیوز، ملیسا مکارتی بازیگر محبوب آمریکایی که بیشتر وی را در فیلم های کمدی می بینید یکی از مدعیان اصلی جایزه اسکار بوده است او عنوان کرده است که فوبیای چاقی دارد. ملیسا همسر بن فالکون می باشد که این دو دارای دو فرزند می باشند. این بازیگر ۴۸ ساله در هالیوود کار می کند و هیچ مشکلی ندارد. در ادامه تصاویری از ملیسا بازیگر و کمدین آمریکایی را مشاهده کنید

ملیسا مکارتی و فوبیای چاقی

ملیسا مکارتی که یکی از مدعیان اسکار بهترین بازیگر زن نقش نخست برای «اصلا می‌توانی من را ببخشید؟» است در مصاحبه ای با مجله این استایل اعتراف کرد که مدتها برای مصاحبه های تلویزیونی دچار فوبیای چاقی می‌شد و باید با این ترس مبارزه می‌ کرد.

او می‌گوید مصاحبه کنندگان دست از سوال‌ هایی مربوط به چاقی او بر نمی‌ داشتند و مدام می پرسیدند و اعتقاد نداشتند که زنی مانند من بتواند در هالیوود کار کند.

ملیسا مکارتی

ملیسا آن مک‌ کارتی

ملیسا مکارتی

عکس های ملیسا مکارتی

مکارتی خاطره ای از مصاحبه تعریف می کند که « مجری مدام این جمله را تکرار می‌کرد که اوه شما با این سایز در هالیوود کار می‌ کنید؟ و من خون روی صورتم دویده بود.»

صحبت های جالب ملیسا مکارتی بازیگر امریکایی

مکارتی یک آن در ذهنش می‌ گذرد که من با این سایز بزرگ، می توانم خیلی سریع دمار از روزگارت در آورم. مکارتی این مصاحبه را با این آقای در دوران فیلم «ساقدوش‌ های عروس» انجام داده بود.

ملیسا مکارتی

عکس های ملیسا بازیگر آمریکایی

ملیسا مکارتی

ملیسا بازیگر هالیوود

«دو دوربین روی صورت او بود و یک دوربین روی من زوم شده بود. وقتی او این چند بار این سوال را تکرار کرد و من مدام درباره فیلمنامه و همکاری با پل فیگ حرف زدم. قیافه مصاحبه کننده دیدنی بود فکر می کرد من دیوانه ام که جوابش را نمی دهم. اما تهیه کننده بعد از این مصاحبه از من معذرت خواهی کرد.»

ملیسا مکارتی

ملیسا مکارتی در گلدن گلوب ۲۰۱۹