به گزارش پارس نیوز، مصطفی کیایی قصد دارد در هفتمین فیلمش با گروه بازیگری متفاوتی نسبت به پروژه های قبلی اش همکاری کند. او این بار از پرویز پرستویی، الناز شاکردوست و احمد مهرانفر برای نخستین بار دعوت کرده تا در فیلمی به نام «مطرب» بازی کنند. بازیگرانی که در تصویر ضمیمه خبر، ظاهرشان حکایت از روایت قصه ای جنوب شهری دارد و فیلم هم گویا تازه کلید خورده.
در این کست اعلام شده همانقدر که غیبت بهرام رادان پس از سه همکاری متوالی جالب به نظر می رسد، حضور دوباره برادرش محسن تکراری و کم اهمیت است. رادان این روزها درگیر پروژه ای برای شبکه نمایش خانگی به نام «رقص در شیشه» است و کیایی یا فرصت صبر کردن برای او را نداشته و یا نقشی برایش ننوشته.
کیایی پس از شکست «چهار راه استانبول» در گیشه و بی اعتنایی منتقدان، شاید در تلاش است تا وجهه خود را به عنوان فیلمسازی که نبض گیشه در دستش بوده، ترمیم کند.
«چهار راه استانبول» با وجود هزینه سه میلیاردی اش البته به گفته سازندگان، در اکران بهار امسال تنها چهار میلیارد فروخت که رقم نازلی بود. بویژه آنکه فیلم قبلی او «بارکد» در سال ۹۵ بیش از ۱۱ میلیارد فروخته بود و این ناکامی حسابی او را مایوس کرد. کیایی شاید با ترکیب جدید بازیگرانش که در بین آنان خبری از رادانف مهتاب کرامتی، سحر دولتشاهی و … نیست، به دنبال احیای گیشه ای است که لطمه خورده.