به گزارش پارس نیوز، اتا ان‌جی ختر 19 ساله جکی چان (هنرپیشه معروف هالیوود) با دوست دختر 31 ساله اش ازدواج کرد!

این دو عکسی منتشر کردند که ان جی و اندی اوتم که از چهره های معروف شبکه های اجتماعی هستند، مدرک ازدواجشان را در تاریخ 8 نوامبر در دست دارند.

این ازدواج در کشور کانادا ثبت شده است و حالا این دو به هنگ کنگ زادگاه خانم ان جی برگشته اند. این خبر به یکی از پربح تبرین خبرها در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است و یکی از پربازدیدترین پست ها در شبکه اجتماعی ویبو شده است.

ان جی تنها فرزند جکی چان هنرپیشه فیلم های رزمی و ی لی دختر شایسته پیشین است که حاصل رابطه خارج از ازدواج این دو در سال 1999 است!

اتا ان جی دختر جکی چان با یک دختر 31 ساله ازدواج کرد!

این خانم را مادرش بزرگ کرده است اما به نوشته رسانه های محلی رابطه آنها در سالهای اخیر پر از تنش بوده است.

این دو دختر در شرح عکس خود نوشته اند :

همه ما صدمه دیده‌ایم اما اگر بتوانید رویای عشق را ببینید، آن را پیدا می‌کنید. عشق مهربانی است نه قضاوت کردن. عشق هم ضعف است هم قدرت. عشق می‌تواند تغییر ایجاد کند. عشق پیروز می‌شود!

این دو گفته اند که در اواخر سال 2017 با هم آشنا شده اند و سپس راهی کانادا شده اند.

در ماه مارس این زوج یک ویدیو در یوتیوب منتشر کردند و از مردم درخواست کمک کردند که یک ماه است که به خاطر “والدین ضد همجنسگرایشان” بدون خانه مانده‌اند.

اتا ان جی دختر جکی چان با یک دختر 31 ساله ازدواج کرد!

این ادعا را مادر این دختر را رد کرد و به خبرگزاری آسایی کوکونات گفته که این دو باید بروند و شغلی پیدا کنند و به جای اینکه به دنبال پول جکی چان باشند خودشان کسب درآمد کنند.

سایت حامی همجنس گرایان نوشت که جکی چان هیچ مشکلی با گرایش حنسی دخترش ندارد! اما ب گزارش رسانه ها او هرگز رابطه ای با دخترش نداشته است.

سال 2015 جکی چان به بی بی سی گفت که از خبر شش ماه حبس جیسی چان، پسر بزرگش به دلیل قاچاق مواد مخدر خیلی شرمنده شده است.