ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه نجات یک مسافر در ایستگاه قطار «پانوِل» در ایالت ماهاراشترا هند را به تصویر می‌کشد. این مسافر دارای توانایی متفاوت که هویتش مشخص نشده قصد سوارشدن به یک قطار در حال حرکت را داشت که توسط یکی از ماموران ایستگاه نجات یافت.

این مامور قطار که متوجه قصد این مسافر برای سوار شدن به قطار شده بود پشت سر او حرکت کرد و دقیقا در زمانی که جان وی در معرض خطر قرار گرفت این مرد را از مقابل قطار دور نمود. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که این مرد قصد سوار شدن قطار در حال حرکت را دارد روی سکو و در امتداد قطار حرکت می‌کند. این در حالی است که مسافری که در داخل قطار است تلاش می‌کند تا به این مرد کمک کند.

لحظاتی بعد این مرد زمانی که می‌خواهد وارد قطار شود مامور قطار که در پشت سر او قرار دارد وارد عمل شده و وی را از خطر دور می‌کند. این اتفاق در ساعت ۳.۴۴ دقیقه بعدازظهر روز جمعه رخ داد. در این حادثه به این مسافر آسیبی وارد نشد. این در حالی بود که به دلیل حرکت قطارممکن بود جان این مرد در معرض خطر جدی قرار دهد.